Το αντίδοτο στο φόβο δεν είναι το θάρρος ή το θράσος αλλά η αγάπη. Ο φόβος καλλιεργείται από τις αρχές και τις εξουσίες του κόσμου τούτου, προκειμένου το υποκείμενο να χειραγωγείται εύκολα, να καθίσταται υπήκοον και όχι πολιτικόν ζώον, να μην μπορεί να στοχαστεί, αλλά να εφευρίσκει «αόρατους εχθρούς», να μην έχει πραγματική ελευθερία.
Καβάφης: Πάρθεν η Pωμανία (ανάλυση)
Πάρθεν (Mάρτιος 1921) Kωνσταντίνος Kαβάφης
Είναι το μοναδικό από τα ποιήματα του Κ.Π. Καβάφη
που δεν κατατάσσεται σε καμία κατηγορία.
Σοφία Ντρέκου
Ο Χριστιανισμός ως επανάσταση και Κοινωνική Δικαιοσύνη
Η Παγκόσμια Ημέρα Κοινωνικής Δικαιοσύνης (20 Φεβρουαρίου) καθιερώθηκε για την προσπάθεια να αντιμετωπισθούν με διεθνείς δράσεις η φτώχεια, η ανεργία και ο κοινωνικός αποκλεισμός, μέσα σε μια ανοιχτή κοινωνία.
Ένας παράλυτος περίμενε 38 χρόνια, γιατί δεν είχε άνθρωπο. Εσύ έχεις άνθρωπο; Το παιδί σου έχει άνθρωπο;
Οι επισημάνσεις του κειμένου στις αναφορές της εποχής μας,
είναι ιδιαιτέρως σημαντικές. Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση.
Είσαι ο άνθρωπός μου;
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου
Ένας παράλυτος περίμενε 38 χρόνια,
γιατί δεν είχε άνθρωπο
(μέχρι που πέρασε ο Χριστός).
Εσύ έχεις άνθρωπο;
Είσαι ο άνθρωπος κάποιου;
Το παιδί σου έχει άνθρωπο;
Ο Ζωοδότης Λόγος στην θεραπεία του Παραλύτου στη Βηθεσδά
στη Βηθεσδά (Ιω. 5, 1-15)
Το θαύμα της θεραπείας του Παραλύτου που έκανε ο Κύριος κατά τη διάρκεια της Πεντηκοστής των Ιουδαίων και το διηγείται ο ευαγγελιστής Ιωάννης. Με βάση το Πάσχα, εορτάζει 21 ημέρες μετά το Άγιο Πάσχα.
Κωνσταντίνος Καβάφης - Ένας γέρος (ανάλυση ποιήματος και video αφιέρωμα)
Εργασία Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος
Ο Κωνσταντίνος Καβάφης αποτυπώνει τις σκέψεις του σχετικά με τις δυσκολίες που προκαλεί το γήρας στην κοινωνική ζωή του ατόμου. Ο ποιητής έγραψε αυτό το ποίημα όταν ήταν 31 ετών, πολύ νέος, αλλά και πολύ ιδιοφυής, ώστε να μας δώσει μια τέτοια σκληρή εικόνα των γηρατειών, χωρίς να μειώσει την ποίηση.
Περισσότερα Θέματα:
Βίντεο,
Διάλογοι,
Εργασίες,
Κ.Π. Καβάφης,
Κορωνοϊός,
Λογοτεχνία-Ποίηση,
Σ.Ντρέκου,
FaceBook,
Foreign Languages
Η θεολογία της χαράς στην Καινή και Παλαιά Διαθήκη
Το ίδιο το μήνυμα του Ευαγγελίου αποτελεί ελπίδα και χαρά για το παρόν και τα έσχατα του επιγείου βίου. Η Ανάσταση και η Ανάληψη του Κυρίου, η καταπάτηση δηλ. του θανάτου, σημαίνει επικράτηση της ζωηφόρου χαράς και της ελπίδας για το ανθρώπινο γένος ότι στα έσχατα μάς προσμένει ο Κύριος και ο Σωτήρας μας.
Κωνσταντίνου και Ελένης η Γιορτή στην καρδιά της άνοιξης
Η μνήμη των Αγίων θεοστέπτων βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης τελείται από κοινού την 21η Μαΐου, ενώ στις 11 Μαΐου η Εκκλησία μας ενθυμείται τα εγκαίνια της Βασιλίδος των πόλεων Κωνσταντινουπόλεως στις 11 Μαΐου 330 μ.Χ.) (Δείτε σχετικά εδώ).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)