Αέναη επΑνάσταση
Επιστήμη, Πολιτισμός, Τέχνες, Θεολογία
Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
Αρχική σελίδα
Θεολογία
Κοινωνία
1821
Λογοτεχνία
ΣΜΥΡΝΗ 1922-2022
Φιλοσοφία
Ψυχοθεραπευτικά
Επιστήμη
Πολιτισμός
Βιβλιοθήκη
Πολιτική
Σ. Ντρέκου
BIO
Ταξιδεύοντας
Ιστορία
Μουσική
Αθήνα
Τέχνες
▼
Άγνοια και Πλάνη: Αίτια, Συνέπειες, Θεραπεία. Διδασκαλία από την Φιλοκαλία - Άγιος Μάρκος ο Ασκητής ο Αθηναίος
›
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου Η άγνοια είναι η αρχηγικοτάτη των παθών. Στην πνευματική ζωή η άγνοια είναι μία γενικότερη πνευματική κατάσταση...
Η οντολογική χαρισματική υιοθεσία ως πραγματική γέννηση
›
Η χαρισματική Υιοθεσία Δημητρίου Ι. Τσελεγγίδη Καθηγητή Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ. Ακολουθεί απόσπασμα: «Η χαρισματική υιοθεσία ...
1 σχόλιο:
Ο Ορθόδοξος Άγιος Βαλεντίνος: ο Βίος και το Μαρτύριο του αγίου Βαλεντίνου στις 14 Φεβρουαρίου του 268 μ.Χ. (Αφιέρωμα)
›
Του αγίου Βαλεντίνου... Πρόταση Αγιοκατάταξης Εργασία, Έρευνα Σοφία Ντρέκου Αρθρογράφος (BSc in Psychology) Εισαγωγή Μια μελέτη αγαπητο...
4 σχόλια:
Ερώτηση στον Αββά Ισαάκ τον Σύρο: Τι είναι η ανθρωπινή απάθεια;
›
Ερώτηση στον Αββά Ισαάκ τον Σύρο: Τι είναι η ανθρωπινή απάθεια;
3 σχόλια:
Ο Κόντογλου και η Ευρώπη με Ξενομανίας το ανάγνωσμα και πολυμέριμνη ζωή, χωρίς καμμία εσωτερική ευτυχία
›
εικόνα από την ταινία Πέρα Από τη Λίμνη (2006) σε Σκηνοθεσία Στράτος Στασινός Επιμέλεια της Σοφίας Ντρέκου Αυτές τις εικόνες που εμε...
Η πορεία και ιστορία του Μοναχισμού κατά τον Μέγα Βασίλειο - π. Γεώργιος Φλορόφσκι
›
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου Ο Άγιος Βασίλειος πήρε το μοναχισμό που υπήρχε στα χρόνια του, τον αναχωρητικό μοναχισμό και τον αυστηρό κοιν...
Πώς είναι το σχήμα της ευλογούσης χειρός, ποιά έννοια έχει και τί συμβολίζει το χέρι του Ιερέα που ευλογεί;
›
Επιμέλεια της Σοφίας Ντρέκου
Απροϋπόθετον ή εμπροϋπόθετον της Σαρκώσεως; (Ο Λόγος του Θεού θα εσαρκούτο, αν δεν αμάρτανε ο Αδάμ;)
›
Ψαλμός 50 Ελέησόν με ο Θεός κατά το μέγα έλεός σου με Θεολογική ανάλυση και απόδοση στον πεντηκοστό (ν') ψαλμό του Δαυίδ (Αφιέρωμα)
›
50ος Ψαλμός: Ελέησόν με ο Θεός κατά το μέγα Έλεός σου
Χρόνης Αηδονίδης: Η παραδοσιακή μουσική είχε στόχο να μην ξεχνάμε τα σημαντικά
›
της Σοφίας Ντρέκου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού