Το μουσείο ως μαθησιακός χώρος
πρέπει να προσδιορισθεί εγγύτερα
αντικείμενο γίνεται αντικείμενο διδασκαλίας,
όχι γιατί είναι παλαιό ή πολύτιμο ή είναι
αντικείμενο τέχνης, αλλά γιατί η ενασχόληση
μαζί του παρέχει πληροφορίες και γνώσεις,
ενεργοποιεί ικανότητες και νέους τρόπους
συμπεριφοράς που μπορούν να βοηθήσουν
τους διδασκόμενους να αντιμετωπίσουν
το παρόν και τη μελλοντική πραγματικότητα.
Απόσπασμα από το βιβλίο της Διοτίμας Λιαντίνη (Κόρη του αειμνήστου μεγάλου διδασκάλου Δημητρίου Λιαντίνη και της Νικολίτσα Γεωργοπούλου - Λιαντίνη), Καθηγήτρια της «Μουσειοδιδακτικής» στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο βιβλίο της, «Το μουσείο και η διδακτική της ιστορίας του πολιτισμού και της τέχνης συμβολή στη μουσειοπαιδαγωγική» Εκδόσεις: Βιβλιογονία. Έκδοση 2001, σ. 99.
Ολόκληρο το βιβλίο «Το μουσείο και η διδακτική της ιστορίας του
πολιτισμού και της τέχνης: συμβολή στη μουσειοπαιδαγωγική» εδώ.
Διαβάστε τη διατριβή (Online) και Κατεβάστε τη
σε μορφή PDF (74.61 MB) εδώ by Διοτίμα Λιαντίνη
Το 1977 καθιερώθηκε από το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) η 18η Μαΐου ως ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ «με σκοπό την ενίσχυση της μόρφωσης, την προώθηση της αμοιβαίας κατανόησης, την ειρήνη και τη συνεργασία μεταξύ των λαών».
* Κάθε 18 Μαΐου, η είσοδος σε όλα τα μουσεία είναι ελεύθερη
ΑΛΛΑ... Η Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2020 «Ψηφιακά» μέσω εφαρμογών και δράσεων «εξαιτίας της πανδημίας....
δείτε πως εορτάστηκε με όλα τα βίντεο: ΕΔΩ
Περισσότερα: Μουσεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου