Ο Χορός της θεολογικής βροχής

...είχε μια έμφυτη χορευτικότητα και 
μια φυσική ρυθμικότητα στις κινήσεις 

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τον καλό μου φίλο και αδελφό 
Φαίδωνα Χριστοδουλάκη με την ιδιαίτερη εμπειρική 
και θεολογική πένα του, για την συγκινητική εμπειρία του 
να την μοιραστεί μαζί μας, στην Aέναη επΑνάσταση.

Ο Χορός της θεολογικής βροχής
Οι Εμπειρίες στο Μετρό του Φαίδωνα

Άγιος Παΐσιος - Ο δια Χριστόν κλέφτης: Στην Πνευματική ζωή τα πράγματα είναι ανάποδα | Αέναη επΑνάσταση

Εικόνα του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτη, που μίλησε για τον «δια Χριστόν κλέφτη» ως ζωντανό παράδειγμα χαράς, θυσίας και πνευματικής αφύπνισης.
Ο Άγιος Παΐσιος αφηγείται την ιστορία του «δια Χριστόν κλέφτη»,
φωτίζοντας το μυστήριο της χαράς μέσα στην αδικία.

Ο δια Χριστόν κλέφτης – Ο Άγιος Παΐσιος
και το μυστήριο της χαράς μέσα στην αδικία

Η συγκλονιστική διήγηση του Αγίου Παϊσίου για έναν νέο που βίωνε τη φυλακή ως μαρτυρία αγάπης, και η διδασκαλία του Γέροντα για την πνευματική χαρά μέσα από την αδικία.

Στην Πνευματική ζωή, είναι ανάποδα τα πράγματα

Ένας ιδιότροπος γέρος


Αγαπάμε και στηρίζουμε 
τα τιμημένα γηρατειά!

 Ποίημα αποθανόντος γέροντος σε γηροκομείο
που έγινε Χριστουγεννιάτικη Κάρτα - Too soon old

Ο Γιάννης Ρίτσος και το Πολυτεχνείο στο Ημερολόγιο μιας βδομάδας του Πολυτεχνείου (περιγραφή, video απαγγέλλει ο ποιητής)


Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος
(Sophia Drekou, BSc in Psychology)

Το «Ημερολόγιο μιας εβδομάδας» του Πολυτεχνείου γράφτηκε από τον Γιάννη Ρίτσο τις ημέρες των γεγονότων της εξέγερσης του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 1973. 

Η ιστορική δήλωση του Σεφέρη κατά της χούντας στο BBC ► Ανάλυση και video


Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος
(Sophia Drekou, BSc in Psychology)

Ο Γιώργος Σεφέρης στα πρώτα χρόνια της δικτατορίας είχε επιλέξει τη σιωπή και την άρνηση να δημοσιεύει δουλειά του στην Ελλάδα.

Χρυσόστομος Σταμούλης: ο ζωγράφος Ν. Πεντζίκης αποκαλύπτει τον Γρηγόριο Παλαμά της αγάπης - Τέχνη, σώμα και άκτιστο φως | Αέναη επΑνάσταση

Θεσσαλονίκη: εργαστήριο μνήμης, εικόνας και πνευματικότητας.
Ο Νίκος-Γαβριήλ Πεντζίκης και η εικόνα της πόλης: 
όταν το βλέμμα «παντρεύει» το αντικείμενο.

Ο Νίκος-Γαβριήλ Πεντζίκης, μέσα από τη ζωγραφική και τη γραφή του, προτείνει τον Γρηγόριο Παλαμά ως «επαναστάτη της αγάπης»: μια λαϊκή, σωματική θεολογία όπου η αισθητική, η προσευχή και το άκτιστο φως συναντούν την πόλη, την ιστορία και τον άνθρωπο.

Ο σκοπός των εραστών του χρήματος και της εξουσίας

rich_billionaire_shutterstockΦωτ. Shutterstock
Φωτ. Shutterstock

της Σοφίας Ντρέκου (Sophia Drekou)
Αρθρογράφος (BSc in Psychology)


Ας προσέξουμε. Ο τελικός σκοπός της νέας τάξης πραγμάτων, δηλ. των εραστών του χρήματος και της εξουσίας, είναι να φτάσουν τον άνθρωπο σε απόγνωση, σε απελπισία, σε αυτομαρασμό, έτσι ώστε να μπορούν να του επιβάλλουν κατά το δοκούν και κατά την κάθε χρονική στιγμή, εκείνο που εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους.