Κινούμενα και σκεπτόμενα αγάλματα - Πλούσιες χώρες, φτωχοί λαοί (videos)

Mumbai City, India
Βομβάη Σίτισκεϊπ με φόντο ουρανοξύστες μια μεγάλη αντίθεση μεταξύ 
της φτώχειας και του πλούτου, της επαρχίας Μαχαράστρα στην Ινδία. 
(RAYMumbai City, India. [icon] Παραγκούπολη. National Geographic

ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ

της Σοφίας Ντρέκου (Sophia Drekou)
Αρθρογράφος (BSc in Psychology)


Μια διαφορά της Ορθοδοξίας από αυτόν που λέμε δυτικό πολιτισμό, είναι το ότι η Ορθοδοξία ξέρει πως το κέντρο της αυτοσυνειδησίας του ανθρώπου είναι η καρδιά του, ενώ ο δυτικός πολιτισμός πιστεύει πως το κέντρο της αυτοσυνειδησίας του ανθρώπου είναι ο εγκέφαλος του.

Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος μάς είπε πως το να έχεις καρδιά είναι το να αγαπάς τον Θεό, το να είσαι ευαίσθητος και όχι αναίσθητος, το να έχεις καλοσύνη, το να έχεις ανεκτικότητα και το να έχεις παλληκαριά.

Τα παραπάνω λόγια δείχνουν πως η καρδιά είναι το κέντρο της αυτοσυνειδησίας μας.

Και όπως τόνισε ο γέροντας Παΐσιος, άνθρωπος που δεν
έχει τα παραπάνω δεν είναι ούτε σαν ζώο. Είναι ένα άγαλμα.
Έτσι είναι και οι δυτικοί: Κινούμενα και σκεπτόμενα αγάλματα.

Επίσης το γεγονός πως η καρδιά είναι το κέντρο της αυτοσυνειδησίας του ανθρώπου φαίνεται καθαρά στους συνανθρώπους μας που δεν δουλεύει σωστά ο εγκέφαλος τους.

Πολλοί συνάνθρωποι μας θαυμάζουν τα τεχνολογικά κατορθώματα του δυτικού πολιτισμού και τον σεβασμό που υπάρχει στους πολίτες των δυτικών χωρών. Αυτά τα κατορθώματα και αυτός ο σεβασμός των πολιτών βασίζεται όμως σε μια απίστευτη βαρβαρότητα.

Ενώ ο δυτικός κόσμος συνεχίζει να προοδεύει, ο τρίτος κόσμος αντιμετωπίζει φτώχεια, επιδημίες, πολέμους, μόλυνση του περιβάλλοντος, παιδική θνησιμότητα. Πόσο φτωχές είναι όμως στην πραγματικότητα οι χώρες του τρίτου κόσμου και πόσο πλούσιες οι «ανεπτυγμένες».

Παρακαλώ διαθέστε 11 λεπτά από τον χρόνο σας και παρακολουθείστε το παρακάτω βίντεο για να δείτε την βαρβαρότητα για την οποία έγραψα προηγουμένως. Δεν θα πάει χαμένος ο χρόνος σας. Κερδισμένοι θα βγείτε!


Πλούσιες χώρες – φτωχοί λαοί

Η φτώχεια είναι το αποτέλεσμα παραβίασης των πολιτικών και ατομικών ελευθεριών σε συνδυασμό με τη στέρηση των κοινωνικών και πολιτιστικών δικαιωμάτων.

Όταν συμμετέχουν όλοι οι πολίτες στη λήψη των αποφάσεων αναπτύσσεται η διαφάνεια, η λογοδοσία, η κοινωνία για όλους και η κοινωνική ενδυνάμωση. Αυτές είναι οι προϋποθέσεις για να τεθεί τέλος στη φτώχεια.

Οι φτωχοί λαοί έχουν την ατυχία να ζουν σε πλούσιες χώρες που εκμεταλλεύονται οι πλούσιοι «πολιτισμένοι» άνθρωποι.

Η Ελβετία διαθέτει την καλύτερη, όπως λένε, σοκολάτα στον κόσμο, χωρίς να έχει ούτε ένα δέντρο κακάο. Από την άλλη, στην ακτή του Ελεφαντοστούν χιλιάδες παιδιά καθημερινά δουλεύουν σαν σκλάβοι στις φυτείες κακάο, χωρίς να έχουν δοκιμάσει ποτέ στην ζωή τους σοκολάτα.

Οι άνθρωποι που ζουν γύρω από την λίμνη Βικτώρια στην Αφρική κάθε μέρα επεξεργάζονται και συσκευάζουν για τους καταναλωτές της Ευρώπης και της Αμερικής 500 τόνους φιλέτου πέρκας, ενώ σ’ αυτούς μένουν για να “φάνε” μόνο τα κεφάλια και τα κόκκαλα με όσο κρέας έχει απομείνει πάνω τους.

Αυτά είναι δύο μόνο παραδείγματα που δείχνουν πως ο πολιτισμός μας αναπτύχθηκε και αναπτύσσεται σε βάρος των άλλων λαών. Σε βάρος των φτωχών λαών που είχαν την ατυχία να ζουν σε πλούσιες χώρες που εκμεταλλεύονται οι πλούσιοι «πολιτισμένοι» άνθρωποι.

by Αέναη επΑνάσταση | www. Sophia-Ntrekou.gr

Διαβάστε αυτό - read this
Give To Charity And It’ll Make You Feel
Better, Wealthy Told As Donations Drop
FORBES 15 Nov 2019 www.forbes.com

Περισσότερα Θέματα: Πλούτος, Κοινωνία













POOR US - An Animated History (Why Poverty, Greek TV)

Αν θέλουμε να στείλουμε την φτώχεια στην ιστορία, πρέπει να καταλάβουμε την ιστορία της φτώχειας. Μία περίεργη και απαίσια οδύσσεια κινουμένων σχεδίων διαμέσου των χρόνων.
Κοιμάσαι και ονειρεύεσαι, ταξιδεύεις διαμέσου των αιώνων και των ηπείρων. Βρίσκεις τις απαντήσεις σε περίεργες ερωτήσεις: οι κυνηγοί-τροφοσυλλέκτες είχαν σχέση με τη φτώχεια; Ποιοι έγιναν φτωχοί πιο γρήγορα από κάθε άλλον στην ιστορία; Και μπορεί ο Καρλ Μαρξ να φτιάξει τσάι;

Αλλά επίσης εξετάζεις σοβαρότερα ερωτήματα: Τι έβγαλε τους ανθρώπους από τη φτώχεια και πώς; Υπάρχει μια συνταγή που θα μπορούσε να "δουλέψει" πάλι; Είναι η φτώχεια μια μηχανή του συστήματος και παράγοντας προόδου ή ένα φοβερό παραπροϊόν της ανισότητας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: