Μεταμορφώνοντας τα πάθη 🕯️ Ζούμε στο σκοτάδι του φωτός μας

St.Mary of Egypt_Kordis
Πίνακας ζωγραφικής: Η οσία Μαρία Αιγυπτία, Γιώργος Κόρδης, 2024

Το παράδειγμα της Όσιας Μαρίας Αιγυπτίας...

Το παράδειγμα της όσιας Μαρίας Αιγυπτίας, μας φανερώνει ότι στην πορεία προς την συνάντηση με τον Αναστημένο Χριστό, τα πάθη δεν εξαφανίζονται αλλά μεταμορφώνονται. Δηλαδή σκοπός δεν είναι να αλλάξω αυτό που είμαι, την φύση μου, αλλά την βούληση και ελευθερία μου.

Η εργασία του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά για τον Αριστοτέλη περί της αρετής


Εργασία Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος

Ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς, αν και δεν είχε ως κύριο έργο του την εξέταση της αρετής με όρους καθαρά Αριστοτελικούς, ασχολήθηκε με το θέμα αυτό, ειδικά σε σχέση με την ησυχαστική θεολογία του.

Ομιλία καταπέλτης της Μαρίας Καρυστιανού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο 🚂 Συγκάλυψη και μπάζωμα στα Τέμπη


Μεγάλη η συμμετοχή του κόσμου...

Καταπέλτης η Καρυστιανού: «Μας περνάνε για ηλίθιους»
Ζητά άρση απορρήτου επικοινωνιών του Μητσοτάκη


Με μια σειρά από συγκινητικές ομιλίες, που ζητούσαν δικαιοσύνη στο όνομα των 57 θυμάτων, πραγματοποιήθηκε η μεγάλη εκδήλωση για το έγκλημα των Τεμπών, στην Αίθουσα 108 του Γυάλινου κτηρίου του Παντείου Πανεπιστημίου, την οποία διοργάνωσαν φοιτητές του ΑΕΙ της Λεωφόρου Συγγρού.

Οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ στην ορθόδοξη εκκλησία ♀

Parintele Rafail Noica
Parintele Rafail Noica

 8 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας ή 
Διεθνής ημέρα των δικαιωμάτων των γυναικών

Οι αγώνες των Γυναικών στις άνισες κοινωνίες διότι
οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· στην ορθόδοξη εκκλησία

Ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος εξηγεί γιατί δεν νηστεύουμε μόνο την πρώτη και την τελευταία εβδομάδα ★ Λόγος περί Νηστείας


Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος

Πολλοί χριστιανοί νηστεύουν την πρώτη και την τελευταία εβδομάδα των νηστειών. Αυτή η συνήθεια υπάρχει από παλιά. Ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος το 1000 μ.Χ. την ονόμασε ενέργεια εκ του πονηρού υποδεικνύοντας ότι ο αιώνιος φθονερός προτρέπει σ' αυτήν την κακή συνήθεια.

Το Τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας και οι Χαρταετοί 🎨 Σπύρος Βασιλείου

Πίνακας ζωγραφικής Σπύρος Βασιλείου  «Το Τραπέζι της Καθαρής Δευτέρας», 1950
Πίνακας ζωγραφικής του Σπύρου Βασιλείου 
«Το Τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας», 1950 🎨
Το έργο είναι Λάδι σε ξύλο, 125 x 75.5 εκ.
σε μουσαμά  διαστάσεων 142x97 εκατοστά.
Είναι μέρος της συλλογής και εκτίθεται 
στο Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου.

Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος

🎨 Σπύρος Βασιλείου «Το Τραπέζι της Καθαρής Δευτέρας», 1950

Κανένας άλλος πίνακας δεν έχει κατορθώσει να αποδώσει τόσο ολοκληρωμένα το πνεύμα και την ουσία της Καθαρής Δευτέρας.

Οι μεγαλειώδεις Συγκεντρώσεις για τα Τέμπη με τους Έλληνες σε δρόμους και πλατείες ✊🏿

Loukas Hapsis Photography.

της Σοφίας Ντρέκου, Αρθρογράφος 

Τέμπη: «Πλημμύρησε» η Αθήνα - Η μεγαλύτερη συγκέντρωση
όλων των εποχών με αίτημα να αποδοθεί δικαιοσύνη

Η μεγαλύτερη συγκέντρωση στην ιστορία της χώρας πλήθους 750.000 - 1.000.000.

Η περίμετρος του πλήθους Hilton - Στύλοι Ολυμπίου Διός - Μοναστηράκι - Ομόνοια.

Η παραβολή της Μέλλουσας Κρίσης κατά τον Ντοστογιέφσκι στο Έγκλημα και τιμωρία

agkalia-5aflatwebint-Crime-and-Punishment-Dostoevsky-by-Babis-Pilarinos
Αγκαλιά Dostoevsky: «Έγκλημα και τιμωρία» Ζωγραφική
Μπάμπης Πυλαρινός, έργο αφιερωμένο στον Ντοστογιέφσκυ
από την έκθεση «Το όνειρο ενός γελοίου» εικαστικό αφιέρωμα
στα 200 χρόνια από την γέννηση του Ντοστογιέβσκυ.

Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος
(Sophia Drekou, BSc in Psychology)

Η παραβολή της Μέλλουσας Κρίσης 

Από τον μονόλογο του Μαρμελάντωφ στον Ρασκόλνικωφ στο έργο
«Έγκλημα και τιμωρία» (1866) Φίοντορ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκυ.

Ο Καβάφης γράφει για την ποίηση του Άγιου Γρηγορίου του Θεολόγου ✠ Bυζαντινοί ποιηταί (ανάλυση)


Ο Καβάφης γράφει για την ποίηση του Άγιου
Γρηγορίου του Θεολόγου ✠ Bυζαντινοί ποιηταί

Ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος του Κ.Π. Καβάφη

Εργασία Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος
(Sophia Drekou, BSc in Psychology)


Σε ένα πεζό κείμενό του με τον τίτλο «Οι Βυζαντινοί ποιηταί» (πρωτοδημοσιευμένο στην εφημερίδα «Τηλέγραφος» της Αλεξάνδρειας, 11/23 Απριλίου 1893), ο Κ.Π. Καβάφης επιχειρεί μια «σύντομον, συντομωτάτην σκιαγραφίαν της Bυζαντινής ποιήσεως», όπως γράφει ο ίδιος στο τέλος του συγκεκριμένου κειμένου, εκφράζοντας την βεβαιότητα ότι «εξ αυτής ο αναγνώστης θα εννοήση ότι το αντικείμενον είναι εκτενές και άξιον της σπουδής των ημετέρων λογίων