Είμαι δυσλεκτικός, ένα πολυβραβευμένο βίντεο για τις μαθησιακές δυσκολίες


Είμαι δυσλεκτικός: Κινηματογραφική 
φοιτητική ταινία μικρού μήκους
πολυβραβευμένη για τα δυσλεκτικά παιδιά

Ένα συγκινητικό βίντεο για τις μαθησιακές δυσκολίες. Η κραυγή αγωνίας ενός παιδιού που έχει δυσλεξία και αδυνατεί να παρακολουθήσει το μάθημα.

Ένα μικρό παιδί με δυσλεξία χάνεται σε έναν κόσμο φτιαγμένο από βιβλία. Μόνο του στον κόσμο αυτό, αναγκάζεται να σκαρφαλώσει ένα βουνό που αντιπροσωπεύει το εκπαιδευτικό σύστημα.

Η ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους «
ΕΙΜΑΙ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΣ» εκφράζει το πως αισθάνεται κάποιος που έχει μαθησιακή διαφορά στο τωρινό σχολικό σύστημά. Όσοι έχουν μαθησιακές διαφορές θα πρέπει να είναι περήφανοι για το ποιοι είναι και δεν πρέπει ποτέ να αισθάνονται μόνοι τους. Η ταινία χρησιμοποιεί ισχυρές μεταφορές για να απεικονίσει αυτά τα συναισθήματα, ακολουθώντας ένα μικρό αγόρι στο ταξίδι του για να σκαρφαλώσει ένα βουνό σε έναν κόσμο φτιαγμένο από βιβλία.

Το «ΕΙΜΑΙ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΣ» είναι μια φοιτητική ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους παραγωγής, σκηνοθεσίας και σεναρίου των Mads Johan Øgaard και Katie Wyman. 

«Είμαστε και οι δύο Δυσλεκτικοί και έχουμε περάσει με διαφορετικό τρόπο τους τρόπους που το σχολικό σύστημα προσπαθεί να διαχειριστεί τους δυσλεκτικούς μαθητές, τους καλούς και τους κακούς. Δημιουργήσαμε αυτή την ταινία με την ελπίδα να δώσουμε στα άτομα με μαθησιακές διαφορές κάτι με το οποίο να ταυτίζονται. Κάτι που να λέει: «Ναι, είναι ένα δύσκολο ταξίδι, αλλά δεν είσαι μόνος σου και μπορείς να ξεπεράσεις τις δυσκολίες!». Είναι ένα μήνυμα που πολλοί από εμάς δεν είχαμε όσο μεγαλώναμε. Γι' αυτό και θέλουμε να δούνε αυτή την ταινία όσο περισσότεροι άνθρωποι γίνεται, ελπίζοντας ότι θα δώσει σε κάποιον το κουράγιο να συνεχίσει.»
Ένα συγκινητικό βίντεο, μια συλλογική προσπάθεια – εξαιρετική δημιουργία μιας ομάδας φοιτητών – βασισμένη σε πραγματικές εμπειρίες, έρχεται να καταδείξει τι περνούν αυτά τα παιδιά και πόση κατανόηση πρέπει να δείχνουν οι υπόλοιποι στην προσπάθειά τους.

I AM DYSLEXIC - Short Animated Student Film
Δείτε το συγκινητικό βίντεο και μοιραστείτε το:


Η Δυσλεξία εντάσσεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, κατά την οποία το άτομο, μικρής ή μεγάλης ηλικίας, παρουσιάζει δυσκολίες στην ανάλυση των λέξεων σε ακουστικές μονάδες συλλαβικής βάσης και στη σύνθεση συλλαβικών ακουστικών μονάδων σε λεκτικά σύνολα με εννοιακό περιεχόμενο. Παρατηρείται σε όλους τους πολιτισμούς που έχουν γραπτή γλώσσα και δεν έχει σχέση με τη νοητική καθυστέρηση, λόγω του ότι τα άτομα αυτά είναι πιο δημιουργικά με κυρίαρχη την δεξιά πλευρά του εγκεφάλου.

Τα παιδιά και ιδιαιτέρως τα δυσλεξικά, είναι πολύ πιο ευαίσθητα στην απόρριψη και στην αρνητική – ταπεινωτική κριτική, διότι την υφίστανται διαρκώς.

Είναι αναγκαίο να γίνει συνειδητή προσπάθεια τόνωσης του ηθικού τους και να αποφεύγονται οι αρνητικές και οι υποτιμητικές παρατηρήσεις, γιατί μειώνουν την αυτοπεποίθηση, τα κίνητρα και συνεπώς, την σχολική επίδοση.

Η στοργική, ενθαρρυντική και η αξιοπρεπής αντιμετώπιση των δυσλεξικών, επιφέρει θετικά αποτελέσματα τόσο στον ψυχο-κοινωνικό όσο και στο μαθησιακό τομέα. Αλλάζει η ζωή τους προς το καλύτερο και οδηγούνται από την αποτυχία στην επιτυχία, από τη δυστυχία στην ευτυχία. 
sophia-ntrekou.gr

Βίντεο για την Δυσλεξία:

Τι είναι η δυσλεξία, οι μαθησιακές δυσκολίες, η διάσπαση προσοχής, ποιά είναι η μέθοδος Παυλίδη. Σε όλα αυτά θα απαντήσει ο ο ίδιος ο Καθηγητής Μαθησιακών δυσκολιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Γεώργιος Παυλίδης, σε εκδήλωση που συνδιοργανώνεται από Κέντρο Δυσλεξίας στο νησί μας, με επιστημονικό υπεύθυνο τον Γιάννη Κωστάκη την Τετάρτη στις 6.30 μ.μ. στο Ομήρειο.




Βίντεο: Δυσλεξία και η πρωτοποριακή επιστημονική μέθοδος εντοπισμού της, με την μέθοδο του ολοκληρωμένου συστήματος «Radar» από μια ομάδα ερευνητών και επιστημόνων του Ηρακλείου, που έχει τεθεί κάτω από το μικροσκόπιο ελέγχου από το κορυφαίο Πανεπιστήμιο των ΗΠΑ το Χάρβαρντ. Ο επικεφαλής της ομάδας «Radar», Γιάννης Ασλανίδης, Καθηγητής Παν/μίου Cornell Νέας Υόρκης- Πρόεδρος Ελληνικού Κολεγίου Οφθαλμολογίας - Επιστημονικός Δ/ντής Emmetropia και ένας από τους 4 κορυφαίους καθηγητές Νευρολογίας στο κόσμο, ο Στέλιος Σμυρνάκης, Associate Professor of Neurology-Brigham and Women's Hospital -Harvard Medical School, αναλύουν τα νέα δεδομένα. Μια συζήτηση που ενδιαφέρει όλες τις οικογένειες με προεκτάσεις σε όλο το φάσμα του ανθρώπινου εγκεφάλου, από ένα απλό εγκεφαλικό, στην τεχνητή νοημοσύνη και από τα προβλήματα ανάγνωσης, μέχρι τις νευροεκφυλιστικές ασθένειες που τείνουν να γίνουν η μάστιγα του σύγχρονου τρόπου ζωής.