12/2/18

Του Σταυραητού ο Θάνατος (Ποίηση και Διάλογοι Τσίτσος Βασίλειος †)


Εις Μνήμη του πολυαγαπημένου 
εν Χριστώ αδελφού 
και αγωνιστή Βασίλη. 

Καλό Παράδεισο Βασίλη μου † 

ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΑΗΤΟΥ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ
Ποίηση του Τσίτσου Βασιλείου


Ένας περήφανος αητός 
στου ονείρου του τη στράτα 
έπεσε θύμα μιας γενιάς 
που το όνομά του εκράτα

Όλοι του οι φίλοι και οι γνωστοί 
κι όλο το σπιτικό του 
ποτέ δεν λογαριάσανε 
ποιό ναι το ριζικό του

Μονάχος του με τα θεριά 
πάλευε νύχτα μέρα 
ποτέ κανείς δεν τού δωσε 
αγνής άγάπης χέρα

Βαριά πληγώθηκε ο αητός 
μόνος και απελπισμένος 
στον Άδη εβουλήθηκε 
να γιατρευτεί επομένως...

Και αυτοί που αδιαφορούσανε 
σαν έδινε τη μάχη 
κλαίνε σαν τον κροκόδειλο 
και δώστου κλάμα να 'χει...

Δεν το μπορώ το κλάμμα σας 
γελείοι τιποτένιοι 
λερώνετε το μνήμα μου 
της γης οι κολασμένοι...


Τρίτη 13 Φλεβάρη 2018 στο κοιμητήριο του νέου Ηρακλείου (Μάντζαρου & Αποστόλου Παύλου) και ώρα 13:00 θα τελεστεί η κηδεία του αγαπημένου μας Τσίτσου Βασίλειου.


Misha Sarov 12 Φεβρουαρίου 2018 στις 6:50 μ.μ.: Μια πραγματικά μεγάλη απώλεια για την Ελλάδα που δεν της περισσεύουν άνθρωποι σαν τον Βασίλειος ...Καθαρός, ίσιος άνθρωπος, με αγάπη για τον Χριστό, την Εκκλησία Του και την πατρίδα μας και μεγάλη υπομονή στην οδυνηρή ασθένεια... Αποφράς ημέρα η αυριανή Τρίτη και 13...
«Η ψυχή αυτού εν αγαθοίς αυλισθήσεται...» Καλό Παράδεισο φίλε Βασίλη...


Σχόλια και διάλογοι του Αειμνήστου Βασίλη Τσίτσου 
στο Facebook & σε Ιστοσελίδες:

 Σοφία Ντρέκου 24 Φεβρουαρίου 2016: Ο πόνος γεννά την υπομονή μας, ταυτόχρονα όμως γεννά και τον εξ αγάπης σύνδεσμο με τους αδελφούς μας. Ο πόνος γεννά την αλήθεια. (π. Νικόλαος Χατζηνικολάου: Η «ευλογία» του πόνου και τα ευλογημένα «γιατί»)

Τσίτσος Βασίλειος: Για τη συζήτηση θα ήθελα να προσθέσω, ότι πονάω πολύ αλλά ούτε ο Θεός το θέλησε ούτε εγώ. Απλά όντας ξεροκέφαλος δεν πρόσεξα, μάλλον υπερεκτιμώντας εαυτόν και τώρα πληρώνω... και ναι μεν αυτό και πολλοί άλλοι πόνοι που κόβουν την ανάσα ακόμα και με ναρκοφάρμακα, σε κάνουν όντως πιο ευαίσθητο, γιατί κατανοείς τον άλλο όταν πονάει καλλίτερα από άλλους, αλλά ο πόνος είναι πόνος... και γίνεται πιο υποφερτός με την στροφή στη εξάρτησή σου από τον άλλον που σου προσφέρει βοήθεια μαθαίνοντας ταυτόχρονα να τον αγαπάς, αλλά και με την ησυχία και την προσευχή...· 24 Φεβρουαρίου 2016

Ο άνθρωπος αντιμετωπίζεται ως εξάρτημα μηχανής: Η οντολογική θεώρηση του Ορθοδόξου Εορτολογίου και η κοντόφθαλμη αιρετική θεώρηση της Κυριακής. Τσίτσος Βασίλειος, Θεολόγος - Κοινωνιολόγος http://www.sophia-ntrekou.gr/2013/11/1700.html

Σοφία Ντρέκου 24 Ιουνίου 2015: ♫♪ μην βάζουμε μαράζι... θα έρθουν καλύτερες Μέρες... στις Όμορφες Μέρες που θα έρθουν όπως μου υποσχέθηκες...!!!! Θα περιμένω... Πλαταγίζει ο Βοριάς... (από εδώ)






Τσίτσος Βασίλειος: Πνευματικά τις ζούμε πιστεύω, όσοι δεν υποταχθήκαμε ακόμα, τα άλλα δεν θα αργήσουν ...πριν έντεκα χρόνια τέτοιες μέρες φτάσαμε στο ύψιστο σημείο υπέρμετρης ματαιοδοξίας και πνευματικής αποχαύνωσης, ηρωοποιώντας όλους αυτούς που ευθύνονται για το σημερινό χάλι άραγε με τι όραμα; ...Σήμερα τους απαξιώσαμε ήδη οι περισσότεροι ...Φτάνει να στοχασθούμε ποιό είναι το καινούργιο μας όραμα ...και τότε θα βρεθούν και πάλι οι άξιοι που περιμένουμε από χρόνια. 24 Ιουνίου 2015

[Σήμερα μαύρος Ουρανός - Τα Πάθη του Χριστού στη λαϊκή ποίηση - Το Μοιρολόϊ της Παναγιάς] Τσίτσος Βασίλειος 9 Απριλίου 2015: Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Σοφία μα τις θερμότερες ευχές μου για καλή Ανάσταση... Δεν ξέρεις πόσο με συγκίνησες... τώρα που το είδα θυμήθηκα και όσα είχα ξεχάσει... ου γαρ έρχεται μόνον... και να φανταστείς ότι κάθε Μεγάλη Πέμπτη φτιάχναμε ένα καλάθι που τοποθετούσαμε μέσα την εικόνα του Εσταυρωμένου, τη στολίζαμε με αγριολούλουδα που δόξα τω Θεώ στα μέρη μου πνίγεσαι από αυτά, και πηγαίναμε σπίτι σε σπίτι για να αναγγείλουμε τα πάθη, όπως τα κάλαντα ...Επιστρέφοντας στο σπίτι, το καλάθι ήταν γεμάτο κόκκινα αυγά και κουλούρια που μας έδιναν οι νοικοκυρές για φίλεμα... Αξέχαστες εποχές μου ξανάρχονται στη μνήμη... απίστευτα ορθόδοξα τόσο βιωματικά έθιμα έκαναν την Μεγάλη Εβδομάδα να επισκιάζει κάθε άλλη γιορτή ή τελετή ...ότι καλλίτερο δώρο θα μπορούσα να λάβω για τη Λαμπρή, έτσι λέμε το Πάσχα στο Χωριό της καταγωγής μου που βρίσκεται στα σύνορα με την Ηλεία... Τσίτσος Βασίλειος 9 Απριλίου 2015


Η ζωή μας συνίσταται στην αρμονική συνύπαρξη

Συμπαθάτε αδέλφια μου,

θαύμα και θαυμαστόν είναι ένα σημάδι που δείχνει κάτι, 
ή ένα παράθυρο από το οποίο βλέπεις το πάρα πέρα 
αυτό που δεν μπορείς να δεις με κλειστά παράθυρα...

Έτσι ενώ το θαύμα στηρίζεται στην πίστη για αυτό που είναι πέρα και έξω από μας.
Δεν μπορείς να στηρίζεις τη ζωή σου στα θαύματα γιατί ουσιαστικά τα θαύματα
δεν είναι απόδειξη πίστης αλλά ολιγοπιστίας τόσης, όσο ο κόκκος του σιναπιού.

Η ορθόδοξος πίστη είναι απόλυτη ολοκληρωτική παράθεση
της ασημάντου υποστασιακής μας ύπαρξης στο έλεος Του Θεού.

εαυτούς και αλλήλους
και πάσαν την ζωήν ημών
Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα.

Λόγω άγνοιας όμως αδυνατούμε να το κατανοήσουμε
και τότε θεωρούμε ότι μπορούμε και μόνοι μας
να καθορίσουμε τη ζωή μας.
Αλλά η προσπάθειά μας αυτή αυξάνει την ανασφάλειά μας
λόγω της αντιφατικότητας της προσπαθείας αυτής
εν τη γενέσει της αφού για να επιτύχεις μια εξασφαλισμένη
χωρίς ανασφάλειες και αντιξοότητες ζωή,
πρέπει αυτές ή να μην υπάρχουν
ή να μπορείς να τις υπερβείς
έστω αναιρώντας τες και εδώ αρχίζουν τα δύσκολα.

Πως μπορείς για παράδειγμα να γυρίσεις πίσω το Χρόνο
κατά ένα απειροελάχιστο κλάσμα του;

Ακόμα και αν σπάσεις το φράγμα του φωτός
αφού η ταχύτητα είναι πάντα συνάρτηση του χρόνου
ενώ δεν υπάρχει τίποτα το σταθερό
και αμετάβλητο σε αυτόν τον κόσμο;

Μήπως μπορείς να προσδιορίσεις την στιγμή του θανάτου του;
Αλλά κι αν την προσδιορίσεις μπορείς να την αλλάξεις;

Ασφαλώς έχεις πολλές πιθανότητες να είσαι εδώ για κάποια χρόνια,
αλλά γνωρίζεις ότι δεν είναι για πάντα ενώ γνωρίζεις και ότι θα φύγεις
αλλά δεν γνωρίζεις το πότε.

Όλη η ζωή μας συνίσταται στην αρμονική συνύπαρξη
της αντιφατικής μας ύπαρξης, αφού ως εύφρονες γιγνώσκομεν
την οντολογική ανυπαρξία της εν Χρόνω και εν τέλει τη λήθη της.

Και η αντιφατικότητά μας
μία και μόνο είσοδο δέχεται.
την κατάβασή μας στον Άδη
και μία και μόνο μία έξοδο, Την Ανάσταση.

Έτσι ορώντες κατανοούμε ότι δεν υφίσταται 
άλλο ουσιαστικό θαύμα παρά μόνο αυτό του Ιωνά.

Η επιστροφή δηλαδή από τον αφανισμό στην επιφάνεια,
από το θάνατο στη ζωή.
Για τους αδελφούς που είναι νήπιοι τη καρδία λέμε και τούτο.
Όποιο θαύμα και αν έκανε ο Χριστός τί κατάληξη είχε;

Που κατέληξε π.χ. ο Αναστηθείς Λάζαρος;
Που κατέληξε ο εκ γενετής Τυφλός;
Που κατέληξε η κόρη του Ιάειρου;
Έμεινε κάτι θαυματουργό από τον πολλαπλασιασμό των άρτων
για να δώσουμε μια ανακούφιση στους πεινασμένους της γης
πλήν της υποκριτικώς συμπάσχουσας ευχής μας;

Νομίζω ότι έτσι κατανοούμε και την άρνηση του Χριστού
στο εκβιαζόμενο θαύμα
όπως και την αποστολικήν ρύση του Παύλου

«ει Χριστός ουκ εγείγερται, 
κενόν άρα το κήρυγμα ημών 
ματαία η Πίστις ημών...»

Χριστός Ανέστη Αδέρφια μου...!!!

Τσίτσος Βασίλειος 19 Φεβρουαρίου 2015







Ελένη Χατζή: Eκείνο που κατανοώ στ' αλήθεια ειναι η άρνηση του Χριστού στο εκβιαζομενο θαύμα όμως νομίζω πως θυμάμαι ένα -δυο περιπτώσεις όπου ο Χριστός "ενέδωσε " σ' αυτό. Να είμαι άραγε ολιγόπιστη ?? Πολύ πιθανόν, ένα θαύμα το θέλω... 20 Φεβρουαρίου 2015 στις 12:44 π.μ.

Τσίτσος Βασίλειος: Έτσι όπως τα λες είναι ...ενέδωσε σε κάνα δύο περιπτώσεις για την απιστία των πολλών και την ολιγοπιστία των ολίγων ...πάντα για να δείξει ποιός ήταν και να πιστέψουν όσοι το ήθελαν πραγματικά ...όσοι δεν ήθελαν (Γραμματείς και Φαρισαίοι δηλ. εξουσιαστές) δεν πίστεψαν στην Θεότητά Του και τον Σταύρωσαν ..Γι αυτό ο Χριστός είπε ...μακάριοι οι μή ειδόντες και πιστεύσαντες... 20 Φεβρουαρίου 2015 στις 12:51 π.μ. [http://ifigeneia-georgiadou-math.blogspot.gr/2017/04/blog-post_53.html]

Τσίτσος Βασίλειος: Δεν θέλω να αμφισβητήσω , τη δίψα μου και εγώ θέλω να σβήσω , εξ ου και το ερώτημα ; Τι έχουμε ως επιστημονικό δεδομένο που να το ξέρουμε καλά δηλαδή , άρα να μπορούμε να το αποδείξουμε και που να μπορούμε με βάση αυτό να ισχυριστούμε ότι η Ψυχολογία είναι επιστήμη ; Υπάρχει ορισμός της ψυχής ; Ποιά ψυχή ορίζεται και πως ; Μπορώ να γνωρίσω τι κρύβει η ψυχή του καθενός , όταν όπως λέει και ο Λαός μας , ο καθένας την ψυχή του την έχει χώρια ... Πως συμφωνούν οι προτεινόμενες ψυχοθεραπείες , με την ψυχολογία και πως ορίζεται κάτι ως ψυχοπαθολογικό ; Κι αν έχω ψυχασθένεια , ως ψυχασθεν , δεν χρειάζομαι ψυχίατρο ; ... Τι θεραπεύουν οι ψυχοθεραπείες ; Βάσει ποιών επιστημονικών πορισμάτων , στιγματίζονται εκατομμύρια άνθρωποι ως ψυχασθενείς , και που δρούν τα ψυχο- φάρμακα ; Εδράζεται κάπου σωματικά η ψυχή ; Αν όχι τότε τα φάρμακα τι ακριβώς θεραπεύουν ; πως γίνεται η κατηγοριοποίηση των ψυχασθενειών ; Σε τι διαφέρει ο εσωστρεφής από το μοναχικό και μελαγχολικό άτομο ; Σε τι διαφέρει ο ψυχολόγος από τον ψυχίατρο ; Αυτά και άλλα πολλά και διάφορα ερωτήματα δεν απαντώνται με τον τριμερή χωρισμό της ψυχής κατά Πλάτωνα και Άλλους ...Σε τι διαφέρει αν διαφέρει η ψυχή από το πνεύμα ; 2 χρόνια

Σχόλια του Βασιλείου Τσίτσου †

Τσίτσος Βασίλειος 6 Ιουνίου 2015: Στηρίζουμε την παρούσα και όποια άλλη Κυβέρνηση μόνο υπο την προϋποθεση που εργάζεται προς την κατεύθυνση της άρσης της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο ... Μόνο έτσι νοείται ο σοσιαλιστικός μετασχηματισμός της κοινωνίας, που θα βασίζεται στις αρχές του κράτους δικαίου και θα συγκεραίνει τη διαφύλαξη του ανθρώπου ως πρόσωπο και της κοινωνίας από τις αυθαιρεσίες του σύγχρονου μαζάνθρωπου, και της φιλαυτίας... Παραθέτω αποσπάσματα από τον εθνικό ποιητή της Αντίστασης Κωστή Παλαμά για να μαθαίνουν οι φίλοι όσα δεν μας δίδαξαν ποτέ στης ανάγκης τα σχολεία ...και να μάθουν οι εκάστοτε Κυβερνώντες ότι όσο και να υποχωρούν στους Βαρβάρους εμείς δεν θα τους κάνουμε τη Χάρη...
ΠΑΤΕΡΕΣ...


ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΑΧΑΙΡΑΝ;
Τσίτσος Βασίλειος Θεολογία, Επιστήμη, Λογοτεχνία 16 Ιουλίου 2015
Τσίτσος Βασίλειος‎ προς Σοφία Ντρέκου 20 Νοεμβρίου 2015


Μάχαιραν έδωκας , μάχαιραν θα λάβεις ... Κυκλωμένοι από παντού από δημοκρατικά ΜΑΤ, και έχοντας αρχίσει οι πρώτες λιποθυμίες συναγωνιστών , από ευρωπαϊκά δακρυγόνα , θέλοντας δε ταυτόχρονα να προστατεύσουμε τη σωματική ακεραιότητα πρωτίστως των γυναικών και των παιδιών που ήταν ανάμεσά μας σε ένα καμίνι με φωτιές , χειροβομβίδες κρότου λάμψης , και απίστευτευτες ποσότητες χημικών που εκτοξεύονταν αδιακρίτως ,απρόκλητα και απροκάλυπτα προς κάθε κατεύθυνση κινηθήκαμε πρός τη Φιλλελήνων όπου εγκάθετοι ή ανεγκέφαλοι ποσώς με ενδιαφέρει είχαν βάλει φωτιές σε κάδους απορριμμάτων και χαρτοκιβώτια που εκτός από το ότι έκαναν ακόμα πιό δύσκολη την ατμόσφαιρα και την αναπνοή μας , είχαν τοποθετηθεί κοντά σε περίπτερα και καταστήματα στις εισόδους κτηρίων με κίνδυνο να επεκταθούν και να έχουμε σκηνές από το κάψιμο του κέντρου παλαιότερων εποχών ... Παρά τον κίδυνο τότε ενστικτωδώς προσπαθήσαμε και καταφέραμε να περιορίσουμε τις πυρκαγιές σπρώχνοντας τις εστίες πρός τη μέση του δρόμου όπως μπορούσαμε ...με κλωτσιές με ότι αντικείμενο είχε ο καθένας με ένα πυροσβεστήρα κ.λ. Και ενώ εμείς προσπαθούμε να περιορίσουμε το κακό , οι πυρομανείς ; κινήθηκαν απειλητικά εναντίον μας με μολότωφ ... Σκηνές απείρου κάλλους ... Από τη μία οι παληοί γνώριμοι γνωστοί άγνωστοι να κινούνται προς την πλατεία Συντάγματος κραδαίνοντας στυλιάρια και μολότωφ και από την άλλη να έρχονται τα ΜΑΤ με τα χημικά και τα ρόπαλα ... Όπως καταλαβαίνεται το παιχνίδι ήταν πολύ καλά στημμένο ... Παρ΄όλα αυτά είχαμε προλάβει να φέρουμε τα φλεγόμενα αντικείμενα στη μέση του δρόμου , και κινηθήκαμε άτακτα δυστυχώς άλλοι πρός το Σύνταγμα και άλλοι προς την αντίθετη κατεύθυνση χωρίς να πάθουμε Δόξα τω Θεώ μεγάλη ζημιά ... Αυτά και πολλά άλλα συνέβησαν σε συμπυκνωμένο χρόνο , τα έζησα προσωπικά , και μαρτυρώ ακριβώς αυτά και η μαρτυρία μου είναι αληθινή και υπάρχουν πολλοί που μπορούν να τα επιβεβαιώσουν ... και η εκτίμησή μου για όλα αυτά και όσα ακολουθήσουν είναι ότι η εξουσίες του νυν αιώνος του απατεώνος , έδειξαν τίνι τρόπω , προτίθενται να εφαρμόσουν το πρόγραμμα της Νέας Τάξης Πραγμάτων... "Μάχαιραν έδωκες, μάχαιραν θα λάβεις" (Ματθ. 5,3) Γιατί βλέπουμε μόνο το μαχαίρι που παίρνουμε;...

Βασίλης Τσίτσος - Vasilis Tsitsos · 20 Νοεμβρίου 2015


Τσίτσος Βασίλειος 3 Οκτωβρίου 2015: Είπα να κάνω καμμιά ανάρτηση για τον Ελύτη, και έπεσα πάνω στη Σοφία... από απόψε λέω να βοηθήσετε λίγο να προβάλουμε τον ποιητή των ποιητών... Δεν το γράφω για να πω κάτι, αλλά είναι δεδομένο ότι ο Οδυσσέας Ελύτης είναι αυτός που έκανε αρκετούς Έλληνες να ασχοληθούν με την ποίηση και να κάνουν με τη σειρά τους τα πρώτα βήματα σε αυτή... «Ο Ανθυπολοχαγός Οδυσσέας Ελύτης στο Αλβανικό Μέτωπο το 1941: Έζησα το θαύμα της Αλβανίας (Συνέντευξη) Αφιέρωμα στο «Άξιον Εστί» (Βίντεο)»

υιος ασωτος (Sotirios Laliotis): Όμως να μην παραγνωρίζουμε ότι χάρις στον Θεοδωράκη που μαζί με τον Χατζιδάκι και άλλους μουσικοσυνθέτες, πήραν την ποίηση στην πλάτη τους, αφού πρώτα την έντυσαν με την αδερφή της την μουσική, ανεβάζοντας την τόσο ψηλά, τόσο που ο Λαός μας να την αγαπήσει και σιγά σιγά να την κάνει κτήμα του. · 3 Οκτωβρίου 2015


FaceBook Η Γέννηση της Παναγίας:Group Sophia.Drekou: Θεολογία, Επιστήμη, Λογοτεχνία 7 Σεπτεμβρίου στις 8:26 μ.μ.

Κερασίτσα παπ: Τις πρεσβείες της να έχουμε. Πανηγυρίζει η Μάνη. Στου Ταϋγέτου μια κορφή είναι η Ι.Μονή της Παναγίας της Γιάτρισσας.  7 Σεπτεμβρίου 2015 στις 9:14 μ.μ.

Τσίτσος Βασίλειος: Το γενέθλιον της Θεοτόκου, άνευ του οποίου θα ήταν αδύνατος η ενανθρώπηση του Ιησού Χριστού, αφού μόνο έτσι ο Ιησούς έγινε τέλειος άνθρωπος προσλαμβάνοντας την ανθρώπινη φύση, που ενώνοντάς την με τη Θεία ασυγχύτως, ατρέπτως, αδιαιρέτως και αχωρίστως, ένωσε ουσιαστικά και κυριολεκτικά τον Θεό με τον Άνθρωπο. 

Είναι ακριβώς τούτη η υποστατική ένωση των δύο Φύσεων σε ένα πρόσωπο (Ιησούς - Χριστός) αυτή που χαρίζει την αθανασία δια της Θείας ευχαριστίας όπου ενωνόμαστε με το Χριστό ως μέτοχοι της κοινής ανθρώπινης φύσης και της πρόσληψης του σώματος και του αίματος του Θεανθρώπου. Ενούμενοι με τον Χριστό, ενωνόμαστε ουσιαστικά με το Θεό και επειδή είναι αθάνατος, γευόμαστε την αθάνατο πηγή της Ζωής. 

Ουσιαστικά με την Γέννηση της Θεοτόκου, αίρεται οντολογικά η ανθρώπινη πτώση και τη θέση της παίρνει δυνάμει, η δυνατότητα σωτηρίας για κάθε άνθρωπο που ενώνεται με τον Ιησού Χριστό μέσω των μυστηρίων. Αυτή η μυστηριακή ένωση με το Χριστό οδηγεί σε οντολογική μεταβολή του ανθρώπου αφού από φύσει θνητός, (λόγω της πτώσης) μεταβάλλεται σε θέσει αθάνατος, με την ένωσή του με την Πηγή της Αθανασίας που είναι ο σαρκωμένος Θεός. Λαμβανομένου υπόψιν του οργανικού συνδέσμου της Θεομήτορος με τον Σαρκωθέντα Θεό, είναι σαν να λέμε ότι ουσιαστικά η Θεοτόκος είναι ο πρώτος Άνθρωπος που έρχεται σε υποστατική ένωση με το Θεό από την σύλληψή του στα σπλάχνα της και εν συνεχεία τον γεννά, εξ ου και Θεομήτωρ. 8 Σεπτεμβρίου 2015 στις 11:40 π.μ.
Βασίλης Τσίτσος, θεολόγος - κοινωνιολόγος: Δεν έχω ακούσει, διαβάσει, ή ονειρευτεί κάτι ανώτερο και ειλικρινά κάτι έχω διαβάσει ...συγγνώμη για το Θράσος, το αναδημοσιεύω με όλο το σεβασμό και με πλήρη αναφορά στον κάτοχο. Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου στο ήθος, τη γνώση, τη σοφία και την αρετή του Ν. Λυγερού, του απίστευτα άξιου ευχαριστούμε. 30 Σεπ 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: