Αμβλώσεις: Περί δικαιωμάτων ο λόγος...

Ο Δρ. Λεβατίνο εξηγεί γιατί σταμάτησε να κάνει εκτρώσεις

Ημέρα «αγέννητου παιδιού» καθιέρωσε η Ιερά Σύνοδος

της Σοφίας Ντρέκου

Ημέρα κατά των εκτρώσεων καθιέρωσε η Ιερά Σύνοδος. Μάλιστα, φέρεται να ονόμασε τον εορτασμό «Ημέρα του αγέννητου παιδιού». Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική εγκύκλιο, η απόφαση ελήφθη με στόχο την προστασία του παιδιού και για να αντιμετωπιστεί το δημογραφικό πρόβλημα. Ως ημέρα υπόμνησης της θέσης της Εκκλησίας κατά των εκτρώσεων επελέγη η πρώτη Κυριακή μετά τα Χριστούγεννα.

Όσες αφίσες κι αν κατεβάσουμε 
η αλήθεια παραμένει η ίδια...

Μετά την περιγραφή του ξεκάθαρου εγκλήματος βήμα βήμα, ο συγκεκριμένος μάρτυρας κλείνει με μια συγκλονιστική φράση στο 2:47 του παρακάτω βίντεο.

Η κοινωνία που αναγνωρίζει το πρόσωπο του ζώου και επιλέγει να μην τρώει κρέας του, προασπίζοντας τα δικαιώματα του (ανυπεράσπιστου, όπως το αναγνωρίζει) ζώου, δεν μπορεί να διακρίνει «δύο γαϊδουριών άχυρα» και να αναγνωρίσει το πρόσωπο του ανθρώπου και εν προκειμένω του ανυπεράσπιστου. Το δικαίωμα στο σώμα είναι ο,τι πιο υποκριτικό έχω ακούσει από τα σύγχρονα ψευτοκινήματα ιδεών, τα δήθεν προασπιζόμενα τα δικαιώματα ημών των γυναικών.

Αν τα κινήματα υπέρ των γυναικών θέλουν όντως να προασπίσουν τις γυναίκες, τότε καλό είναι να λάβουν και τη γνώμη ημών των επίσης γυναικών που αρνούμαστε να ενταχθούμε σε αυτόν τον υποτιμητικό τρόπο άλογης λογικής και εξοργιστικό τρόπο συγκάλυψης ενός ξεκάθαρου εγκλήματος (με κάθε νομική υπόσταση) απέναντι σε ανθρώπινο ον και με άλλοθι το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, το δικαίωμα στο σώμα.

Και δεν μου προξενεί εντύπωση ότι, εκτός εξαιρέσεων που εφορμούνται από γενικότερες καταβολές από τις οποίες δύσκολα κάποιος μπορεί να αλλάξει ρότα σκέψης στην Ελλάδα, το λοιπό κομμάτι τουλάχιστον εκείνων από τους οποίους και τις οποίες λαμβάνω μηνύματα από προχθές και μου μιλούν για αναχρονισμούς και δικαίωμα στο σώμα της γυναίκας, είναι εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας που μιλά για δικαιώματα πριν κατανοήσει τον όρο υποχρέωση.
Προσπάθεια φίμωσης τής ελεύθερης έκφρασης για τις εκτρώσεις με τη βοήθεια ιδεοληπτικών HOAXES από τους... πολεμίους των HOAXES

Είναι το κομμάτι - τουλάχιστον όπως διαπιστώνω από το στατιστικό δείγμα των επιφαινομένων που έχουν επιλέξει να προβάλλουν στο προφίλ τους- που συνθηματολογεί και αδυνατεί να διατυπώσει μια ολοκληρωμένη πρόταση, καταφεύγοντας στον επιδερμικό περιγραφικό λόγο - το πρώτο επίπεδο της σκέψης- και επιχειρώντας τον χλευασμό και την ειρωνεία, μέσα από τα «λάχανα και χάχανα» του διαδικτύου.

Μου ήρθε στη μνήμη, με όλα αυτά τα παράλογα, η συζήτηση που είχα κάποτε με έναν άνθρωπο που είχε επιλέξει να μην τρώει κρέας και οτιδήποτε που, όπως ανέφερε, διαθέτει ματιά, μύτη και στόμα. Μου εξηγούσε ότι η ύπαρξη ακριβώς του προσώπου τον έκανε να σταματήσει την κρεατοφαγία και ασφαλώς επιχειρηματολόγησε για το πόσο τεράστιο έγκλημα είναι να κατακρεουργούνται τόσα ζώα για το τραπέζι μας. Με αφορμή τα τρέχοντα, δεν μπορούσα να μην κάνω τον συνειρμό.

Τόσα κινήματα κατά της κρεατοφαγίας, τόσα κινήματα υπέρ του ανυπεράσπιστου ζώου, ποτέ δεν βρήκαν τόση αντίσταση και κυρίως ΧΛΕΥΑΣΜΟ όσο το κίνημα υπέρ της ζωής του ανθρώπου.

Δύο γαϊδουριών άχυρα...

Νεκταρία Καραντζή, Νομικός,
Πρωτοψάλτρια 16 Ιανουαρίου 2020

Βίντεο: Ο γυναικολόγος Dr. Anthony Levatino (Δρ. Λεβατίνο) 
εξηγεί γιατί σταμάτησε να κάνει εκτρώσεις μια διαδικασία 
έκτρωσης που ενεργείται κατά το τελευταίο τρίμηνο.

Ομολογουμένως, το βίντεο είναι πολύ "δυνατό" (προειδοποιώ, όποιος δεν αντέχει ορισμένες περιγραφές, να μη προχωρήσει στην ανάγνωση).

Ο μαιευτήρας και αναπληρωτής καθηγητής τού κολλεγίου Ιατρικής τού Άλμπανι, Δρ. Λεβατίνο, που όπως λέει στο δικαστήριο, έχει κάνει πάνω από 1.200 επεμβάσεις εκτρώσεως μέσα σε 4 χρόνια, εκθέτει με ψυχρό επιστημονικό τρόπο, αλλά συνάμα και αρκούντως ανατριχιαστικό, την διαδικασία τής αμβλώσεως:

Σε μια («καθυστερημένη») έκτρωση, που λαμβάνει χώρα κατά την 22η εβδομάδα τής εγκυμοσύνης (όπως η περίπτωση που αφορά η εν λόγω δίκη), το έμβρυο έχει μέγεθος κατάτι μεγαλύτερο μιας ανθρώπινης παλάμης, και ήδη εδώ και κάποιες εβδομάδες "κλωτσάει" την μητέρα του.

Στο χειρουργείο -ναρκωμένη φυσικά η μητέρα πλέον- ο μαιευτήρας εισάγει στην μήτρα έναν «καθετήρα αναρρόφησης». Όπως εξηγεί, σε μικρότερες ηλικίες τού εμβρύου, με αυτόν τον καθετήρα η διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί. Στις περιπτώσεις όμως όπως τής εκδικαζομένης, δεν αρκεί, διότι το έμβρυο δεν χωράει πλέον σε αυτόν.

Οπότε, μετά την αναρρόφηση τού αμνιακού υγρού, που βρίσκεται γύρω από το μωρό, εισάγεται ένα όργανο που ονομάζεται «σφιγκτήρας», από ανοξείδωτο ατσάλι, περίπου 33 εκατοστών με σειρές από κοφτερά δόντια (το δείχνει, περιγράφοντας κι άλλα χαρακτηριστικά του). Αυτό είναι ένα όργανο πιασίματος, με το οποίο γίνεται το επόμενο σκέλος τής εκτρώσεως.

Το στάδιο αυτό, όπως πληροφορεί ο γιατρός, είναι μια "τυφλή" διαδικασία για τον μαιευτήρα. «Οπότε φανταστείτε τον εαυτό σας να εισάγεται και να αρπάζετε στα τυφλά ό,τι μπορείτε, και να τραβάτε με δύναμη, ώσπου να βγάλετε ένα πόδι τόσο μεγάλο (δείχνει με τα δάχτυλά του), το οποίο το βάζετε στο τραπέζι δίπλα σας», μας λέει. Η ίδια διαδικασία και για το χέρι τού εμβρύου. Ακολουθεί η σπονδυλική του στήλη και τα διάφορα όργανά του: τα έντερα, η καρδιά και οι πνεύμονες.

Τέλος, το κεφάλι τού μωρού. «Είναι περίπου στο μέγεθος ενός «μεγάλου δαμάσκηνου». Δεν μπορείτε να το δείτε, αλλά μπορείτε να καταλάβετε ότι το έχετε πιάσει, όταν το όργανο βρίσκεται γύρω από κάτι και τα δάκτυλά σας ανοίγουν όσο το δυνατόν περισσότερο» (σ.σ. λόγω μεγέθους τού κεφαλιού, σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα). «Γνωρίζετε ότι ήταν αυτό, όταν, αφού το συνθλίψετε με τον σφιγκτήρα, θα τρέξει λευκό υγρό έξω από τον τράχηλο τής μήτρας. Αυτό ήταν το μυαλό τού μωρού», μας πληροφορεί με ψυχρό, επιστημονικό ύφος.

«Μετά μπορείτε να βγάλετε τα κομμάτια τού κρανίου. Και έχετε μια μέρα, όπως εγώ είχα πολλές φορές...», συνεχίζει την ανατριχιαστική περιγραφή του ο γιατρός, «...που μερικές φορές ένα μικρό πρόσωπο γυρνάει και σας κοιτάζει» (σ.σ. Εντάξει, αυτή η σκηνή προσωπικώς μού φαίνεται ίσως λίγο "τραβηγμένη", αλλά, πάλι, ποιος είμαι εγώ να λογοκρίνω έναν ειδικό επιστήμονα, που περιγράφει τις εμπειρίες του;).

«Συγχαρητήρια. Μόλις τελειώσατε επιτυχώς μια έκτρωση δευτέρου τριμήνου».

Αυτά ως προς την διαδικασία. Στην συνέχεια περιγράφει τους λόγους που τον οδήγησαν να σταματήσει να κάνει εκτρώσεις (αρχικώς μόνο «καθυστερημένες», και λίγο αργότερα εντελώς), λόγω κάποιας προσωπικής του εμπειρίας. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να την ακούσει/διαβάσει στον βίντεο.

Αυτό που θα σημειώσω μονάχα (επειδή αφορά πάλι την διαδικασία, και παράλληλα μου έκανε εντύπωση), είναι το εξής: Ο λόγος που κατά την διάρκεια τής εκτρώσεως στοιβάζονται τα διάφορα μέλη και όργανα τού μωρού στο τραπέζι τού χειρουργείου, είναι ότι μετά την ολοκλήρωσή της, ο μαιευτήρας πρέπει να κάνει "απογραφή". Ότι δηλ. πράγματι έχει βγάλει δύο χέρια, δύο πόδια κτλ. Και αυτό, διότι αν δεν τα έχει βγάλει, σημαίνει ότι έχουν παραμείνει εντός τής γυναικός, με αποτέλεσμα αργότερα εκείνη να μολυνθεί, να αιμορραγήσει και ίσως και να πεθάνει.

Κλείνει την κατάθεσή του, λέγοντας ότι, ύστερα από την προσωπική του εμπειρία (σ.σ. την απώλεια τής κόρης του σε αυτοκινητιστικό), στην επόμενη έκτρωση που έκανε, για πρώτη φορά κοίταξε "πραγματικά" εκείνο το σωρό από μέλη στο πλάι τού τραπεζιού. «Και δεν είδα το υπέροχο δικαίωμά της (τής γυναίκας) να επιλέξει, και δεν είδα τα χρήματα που μόλις έβγαλα. Το μόνο που έβλεπα ήταν ο γιος ή η κόρη κάποιου».

Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων, αν στεναχωρώ κάποιους. Νομίζω όμως πως πρέπει να γνωρίζουμε ορισμένα πράγματα, για ένα ζήτημα μάλιστα τόσο σημαντικό και πάντοτε επίκαιρο.


Με αφορμή την αφίσα στο μετρό

Μεγάλη ταραχή για την αφίσα που διατυπώνει την άποψη πως ένα έμβρυο μωρό είναι ήδη ένα σεβαστό πλάσμα!... Λες και πρόκειται για μια άποψη τερατώδη και αδιανόητη!

Εντάξει, οι γυναίκες έχουν δικαιώματα για το σώμα τους, για τις αντοχές τους, όμως δεν είναι και η έκτρωση μια πράξη ανώδυνη και αδιάφορη σωματικά και συνειδησιακά.

Μη φτάσουμε και να την χειροκροτούμε κιόλας για να μην στεναχωρηθεί η κοπέλα που το αποφάσισε. 

Έχω κάνει έκτρωση και το ξέρω πάνω μου και μέσα μου το θέμα. Η ζωή μας και οι δρόμοι του κορμιού και της ψυχής μας δεν είναι μια εκδρομή σαββατοκύριακου. Έχουν πόνο, σοβαρότητα, ευαισθησία και ευθύνη κάποιες επιλογές. Ας το αποδεχτούμε για να ωριμάζουμε προσωπικά και κοινωνικά. 

Μην τρελαινόμαστε για ό,τι ηχεί εύκολο και προοδευτικό! 
Τα βαθιά αισθήματα είναι αιωνίως ίδια.

14 Ιανουαρίου 2020 στις 10:45 π.μ.
Μάρω Βαμβουνάκη, Συγγραφέας

By Αέναη επΑνάσταση | Sophia-Ntrekou.gr

Περισσότερα για Αμβλώσεις

Η Τζιάννα Γιένσεν που επέζησε από έκτρωση έκανε σκοπό
της ζωής της το να υπερασπιστεί τα δικαιώματα του εμβρύου.


Σχετικά:
  • Περισσότερα ντοκουμέντα για την ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ των "Ελληνικών HOAXES" για τα έμβρυα - Τεκμηριωμένη απάντηση τού κινήματος "Αφήστε με να ζήσω" - Η ιδεοληψία συνεργατών τών "Ελληνικών HOAXES" εκτίθεται περαιτέρω. Βλ. ΕΔΩ


Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων 04-08-2019
Εύη Βουλγαράκη- Dr Θεολογίας Ε.Κ.ΠΑ.




Ισπανία: Διαδηλωτές ζητούν αυστηρότερη νομοθεσία για τις αμβλώσεις: Ακτιβιστές κατά των αμβλώσεων διαδήλωσαν στη Μαδρίτη και άλλες ισπανικές πόλεις, ζητώντας από την κυβέρνηση Ραχόι να αυστηροποιήσει το θεσμικό πλαίσιο για τις αμβλώσεις. Πρόκειται για προεκλογική δέσμευση του Λαϊκού Κόμματος, που ως τώρα δεν έχει προχωρήσει. Το νομοσχέδιο είναι έτοιμο και περιορίζει το δικαίωμα στην άμβλωση μόνο σε περιπτώσεις βιασμού ή κινδύνου της υγείας της μητέρας. Σύμφωνα με αναλυτές, η ψήφιση του νομοσχεδίου έχει «παγώσει» διότι η αυστηροποίηση του νόμου βρίσκει αντίθετα πολλά στελέχη του Λαϊκού κόμματος. Με βάση παλαιότερες δημοσκοπήσεις, το ίδιο συμβαίνει και με την συντριπτική πλειοψηφία των Ισπανών.