Ο Χριστιανός μπροστά στο θάνατο

Φώτο: Η φωτογραφία είναι από ατύχημα στην Ουάσιγκτον (ΗΠΑ) και ελήφθη είκοσι χρόνια μετά το πρώτο αυτοκινητιστικό τροχαίο, και μάλιστα θανατηφόρο, που αναφέρεται στην Ελλάδα, την Κυριακή 4 Μαρτίου 1907.Την επομένη οι εφημερίδες έγραψαν: «Επτά αυτοκίνητα κυκλοφορούν και θρηνούμε θύματα. Φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν γίνονταν εβδομήντα»!

Η φιλαργυρία σε μικρές διδακτικές ιστορίες

Η φιλαργυρία είναι αρρώστια (τρεις μικρές ιστορίες)

Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου

Αρρώστια η φιλαργυρία. Πάθος που αιχμαλωτίζει τον άνθρωπο και τον ρίχνει στα δεσμά των πιο φρικτών παθών. Για να διαπιστώσει ο καθένας μας το μέγεθος του κακού που μας οδηγεί η φιλαργυρία θα αναφέρουμε 4 μικρές ιστορίες.

Καππαδοκία: Λαξευμένες στις σπηλιές της ιστορίας και Αέρηδες που κόβουν την ανάσα (αφιέρωμα videos)


Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου

Αέρηδες που κόβουν την ανάσα δημιουργούν εξωπραγματικούς, γεωλογικούς σχηματισμούς και κρύβουν στο εσωτερικό τους πολύτιμες εικόνες και θρησκευτικούς θησαυρούς.

Ο Φώτης Κόντογλου για τον Σταυρό - Το ζωηφόρο φυτό ως αιώνιο σύμβολο πίστης | Αέναη επΑνάσταση

Elevation of the Holy Cross – Byzantine-style artwork inspired by Sophia Drekou aenai epAnastasi
Ύψωση Τιμίου Σταυρού με Φώτη Κόντογλου, artwork by Sophia Drekou

Αφιέρωμα στον Φώτη Κόντογλου και στη θεολογική-ποιητική του ερμηνεία για τον Σταυρό: από φονικό όργανο σε ζωηφόρο φυτό και αιώνιο τρόπαιο σωτηρίας.

Παραβολή του Σπορέως - Νηπτική λύση στην κατανόηση και μετάφραση των λειτουργικών κειμένων | Αέναη επΑνάσταση

Εικόνα εμπνευσμένη από την Παραβολή του Σπορέως με αναφορά στη νηπτική λύση για την κατανόηση και μετάφραση των λειτουργικών κειμένων.
Η κατανόηση των λειτουργικών κειμένων περνά μέσα από τη γη της καρδιάς – 
Εικόνα σχεδιασμένη από την Αέναη επΑνάσταση με βάση την Παραβολή του Σπορέως.

Η Παραβολή του Σπορέως ως ερμηνευτικό κλειδί για τη λειτουργική γλώσσα - Πώς η Ορθόδοξη νηπτική θεώρηση προσφέρει βιωματική κατανόηση χωρίς την ανάγκη εκκοσμικευμένων μεταφράσεων.

Η Παραβολή του Σπορέως φωτίζει το πρόβλημα
της κατανόησης των λειτουργικών κειμένων.

Πρώην προτεστάντης γράφει για την μεταστροφή του στην Ορθοδοξία

Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

Ευχαριστώ τον φίλο και αδελφό Μαρίνο, για την δημοσίευση της μεταστροφής του στην «Αέναη επΑνάσταση». Ο Χριστός, η Κυρία Θεοτόκος και οι Άγιοι Πατέρες Μαρίνο, να φωτίζουν αενάως τον αγωνιστικό σου δρόμο. 

Σοφία Ντρέκου

«Ποτέ μην καταφρονήσεις πηγούλα 
από την οποία έχεις πιει νερό» 
(Παραίνεση του πνευματικού μου πατέρα)

Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ

Γράφει ο Μαρίνος στην «Αέναη επΑνάσταση»

Κατ’ αρχάς θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι είμαι ευγνώμων στο Θεό για την από νηπιακή ηλικία πορεία μου μέσα στην διαμαρτυρόμενη ευαγγελική εκκλησία καθώς πήρα πολλά μαθήματα και ευλογίες και είδα πολλές φορές το χέρι του Θεού στη ζωή μου.

Να πουληθεί η Ακρόπολη; Μα, πόσο κοστίζει επιτέλους ο Παρθενώνας;

Πρόβατα κάτω από την Ακρόπολη 1903 Fred-Boissonnas
Πρόβατα κάτω από την Ακρόπολη, 1903 (εδώαπό τον 
φιλέλληνα φωτογράφο Φρεντ Μπουασονά (1903-1920)

Παρθενώνας

Πόσο κοστίζει ο Παρθενώνας

Ο αββάς Ισαάκ ο Σύρος για την Ευγένεια

Ιούνιος Σύνταγμα 2011
*Φωτογραφία από τον Ιούνιο του 2011 στο Σύνταγμα.
Αν δεν μπορείς να είσαι χριστιανός, να 'σαι τουλάχιστον ευγενής.

Σοφία Ντρέκου

Αγίου Ισαάκ του Σύρου
  • Μεγάλο κεφάλαιο η ευγένεια για τον πιστό άνθρωπο. 

Νοσταλγώντας την ευγένεια με αξιοπρέπεια στην Νοσταλγία της ευγένειας

Σκηνή από την ταινία του 1931 ''Τα Φώτα της Πόλης (City Lights)'', του Τσάρλι Τσάπλιν (Charlie Chaplin)
Σκηνή από την ταινία του 1931 ''Τα Φώτα της Πόλης
(City Lights)'', του Τσάρλι Τσάπλιν (Charlie Chaplin)

Νοσταλγία της ευγένειας
της Σοφίας Ντρέκου

Η ευγένεια συνιστά συχνότατα
τον πιο επιδέξιο οπορτουνισμό:

Αυτοκτονία ή Αυτοχειρία: ο ορισμός, οι πνευματικές ποινές, στην Ορθοδοξία, στην αρχαία Ελλάδα, στις άλλες θρησκείες, Ευθανασία και οι Ιδανικοί Αυτόχειρες


Η αυτοκτονία: ορισμός, αρχαία Ελλάδα, άλλες θρησκείες,
ορθόδοξη εκκλησία, πνευματικές ποινές, ευθανασία

τ
ης Σοφίας Ντρέκου (Sophia Drekou)
Αρθρογράφος (BSc in Psychology)

Albert Camus«Η αυτοκτονία είναι το μόνο φιλοσοφικό πρόβλημα», διακηρύσσει ο Νομπελίστας φιλόσοφος Αλμπέρ Καμύ στην πραγματεία του και καταλήγει πως η μοναδική λύση απέναντι στην εγγενώς παράλογη και χωρίς ελπίδα ζωή μας δεν είναι η αυτοκτονία, αλλά μία αενάως επαναστατημένη στάση. [Ο Μύθος του Σίσυφου, 1942]

Τι είδους κόσμος είναι αυτός;