Μια σκληρή φωτογραφία με την δική της ιστορία
Καί εἶπεν ὁ Θεός; ποιήσωμεν ἄνθρωπον
κατ' εἰκόνα ἡμετέραν καί καθ' ὁμοίωσιν.
Καί ἐποίησεν ὁ Θεός τόν ἄνθρωπον,
κατ' εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν.
(Γεν 1, 26, 27).
Μια σκληρή φωτογραφία με την δική της ιστορία.
Συγκλονίζει το γεγονός, η περιγραφή και η ψυχική
κατάσταση του ρεπόρτερ, όπως και το τέλος του.
της Σοφίας Ντρέκου
Ένας ακόμα Γύπας
Ωδή στον πόνο
Ακροβατώντας τις ώρες της σιωπής μου, περνούν από μπροστά μου σαν ασπρόμαυρη ταινία τα αγέλαστα, χαμένα όνειρα. Όπου και να αγγίξεις τις θύμησες, πονάνε. Ο πόνος γεννά αλήθεια, συμπόνια, υπομονή, κοινωνία. Ο πόνος δεν ξυπνάει μόνο εμάς, αλλά γεννάει και την αγάπη στους γύρω μας. Ο πόνος γεννά και την σιωπή. Σκεπάζει το μαρτύριο του πονεμένου.
Ο Γέροντας Τύχων ο Αγιορείτης: ο βίος του από τον Άγιο Παΐσιο (αφιέρωμα)
Τον Βίο του Παπα - Τυχών (1884 - 23 Σεπτεμβρίου 1968)
έχει γράψει ο ίδιος ο Άγιος Παΐσιος στο βιβλίο του:
«Αγιορείται Πατέρες και Αγιορείτικα». το βιβλίο ΕΔΩ
1η δημοσίευση και επιμέλεια Σοφίας Ντρέκου
Ο Παπα-Τύχων (σελ.15)
Περισσότερα Θέματα:
Άγιοι Τόποι,
Άγιον Όρος,
Αφιερώματα,
Βίντεο,
Γ.Παΐσιος,
Διηγήσεις,
Θεολογία,
Μ.Εβδομάδα,
Πάσχα,
Σταυρός,
FaceBook
Επιστήμη και Θρησκεία » Νίκος Λυγερός (videos) by Αέναη επΑνάσταση
Επιστήμη και Θρησκεία - Από τις θεωρίες
και τα δόγματα στον άνθρωπο - Συνέδριο
για τη σχέση της Θρησκείας με τις Επιστήμες
Στον Θούριο του Ρήγα ο Θρύλος της Επανάστασης
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου
Σοφία Ντρέκου: Τα πρώτα χρόνια έπειτα από την απελευθέρωση του τόπου από τον τουρκικό ζυγό, γράφει ο Δ. Φωτιάδης, στα καφενεία και στα σπίτια, στις πολιτείες και στα χωριά, έβλεπες κρεμασμένη μια χαλκογραφία που παρίστανε την Ελλάδα κουρελιασμένη, γονατισμένη κι αλυσοδεμένη. Δυο άνδρες γύρευαν να τη σηκώσουν σπάζοντας τα δεσμά της.
Ερμηνεύοντας: Και εις μίαν αγίαν καθολικήν Εκκλησία - άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων άπαντα τα έργα του
Ο καθηγητής πατρολογίας Στ. Παπαδόπουλος, χαρακτηρίζει τον άγιο Κύριλλο ως «κατηχητή» (Β’ τόμος της πατρολογίας, σελ. 482), του οποίου το έργο και η δράση «ερμηνεύονται από το έντονο ενδιαφέρον του για την κατήχηση των πιστών και την ανάγκη επιβιώσεως στον εκκλησιαστικό χώρο» (ίδιο έργο, σελ. 482).
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)