Για να παραμείνει στο Χρόνο ο Απόστολος Παύλος ως συνεχιστής του Έργου Του - Ν. Λυγερός (videos)
Η πηγή - Ν. Λυγερός
Έχει μια σειρά η Βίβλος, βλέπετε ότι οι Πράξεις των Αποστόλων έρχονται μετά τα Ευαγγέλια. Που είναι λογικό, βέβαια, και μετά θα έρθει ο Απόστολος Παύλος, αλλά στις Πράξεις συγκεκριμένα μαθαίνουμε ότι πρέπει να λέμε το Πάτερ Ημών και νομίζουμε ότι αυτή η προσευχή είναι σαν όλες τις άλλες. Δεν είναι σαν όλες τις άλλες, οι άλλες είναι πιο μελετημένες σε σχέση με τη συνέχεια της εκκλησίας. Αυτό είναι η πηγή. Η πηγή παραμένει.
Ο Απόστολος Πέτρος, ο Απόστολος Παύλος και η μη Περιτομή
Peter & Paul, by Elena Murariu
Ο Μωσαϊκός νόμος, διέταζε την περιτομή των αρσενικών παιδιών (Έξοδ. ΙΒ' 43-49), (Γεν. ΙΖ' 9-19), η οποία γινόταν κατά την ογδόη ημέρα από αυτή της γέννησης του παιδιού (Λευιτ. ΙΓ' 3). Η τελετή αυτή έπαιρνε μέρος μέσα σε κτίριο της Συναγωγής, το πρωί, παρουσία δέκα τουλάχιστον προσώπων.
Το τελευταίο του καλοκαίρι ο Αλμπέρ Καμύ ήταν στην Ελλάδα
Απέραντη θάλασσα, η θρησκεία μου μαζί με τη νύχτα!
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου
Πόσο ελληνικό είναι το πλατωνικό φως του ευρωπαϊκού κλασικισμού; Πιο πολύ «μαύρο» παρά «αγγελικό» για να θυμηθούμε τον Σεφέρη... (Μένει ακόμα το κίτρινο απόσταγμα το καλοκαίρι... σκόρπιες και κόκκινες σα χαλασμένα δίχτυα).
Ο Βυζαντινός Ναός Οσίου Δαυίδ εν Θεσσαλονίκη ή Μονή Λατόμου, Μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO (Video)
Ο Όσιος Δαβίδ ήταν από τη Θεσσαλονίκη και έζησε στα
χρόνια του αυτοκράτορα Ιουστινιανού του ΙΑ’ (527 – 565 μ.Χ.).
Η ζωή του ήταν μια συνεχής φιλανθρωπία και εργασία για την πίστη του Χριστού. Όταν ήλθε η κατάλληλη ώρα, ο Δαβίδ μοίρασε τα υπάρχοντα του στους φτωχούς και έγινε αναχωρητής. Για τρία ολόκληρα χρόνια, κατοικούσε επάνω σ’ ένα δένδρο.
Ο κλήδονας στο Βυζάντιο με το έθιμο τ' Αϊ-Γιαννιού που ανέρχεται στους βυζαντινούς χρόνους και ήταν απαγορευμένο
Η πρώτη γραπτή περιγραφή του εθίμου του Κλήδονα, ανέρχεται στους βυζαντινούς χρόνους. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στο «Βυζαντινών βίος και πολιτισμός», του βυζαντινολόγου και μέλους της Ακαδημίας Αθηνών Φαίδωνα Κουκουλέ, στο κεφάλαιο για το 12ο αιώνα (τόμος Α2, σ. 170, Αθήνα, 1948), την παραμονή του Αγίου Ιωάννη, οι άνθρωποι συναθροίζονταν σε κάποιο σπίτι ή στη γειτονιά, όπου γινόταν τραπέζι σαν να επρόκειτο για γαμήλιο δείπνο. Εκεί παρευρισκόταν κάποιο νεαρό κορίτσι ντυμένο νύφη.
Ο Νίκος Λυγερός για τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο & Βαπτιστή από τον Χριστό του Verrocchio στον άγγελο του Leonardo da Vinci
Andrea del Verrocchio, Leonardo da Vinci - Baptism of Christ 1475
Πίνακας των Αντρέα ντελ Βερρόκκιο και Λεονάρντο ντα Βίντσι
Ποτέ μην ξεχνάς τον Ιωάννη τον
Βαπτιστή και τον Θάνατό του
Έρευνα, επιμέλεια Σοφία Ντρέκου
Ο θάνατος του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή
προκάλεσε την αρχή του Έργου
και ο θάνατος του Χριστού
έγινε το κλειδί του Μεσσία είναι η αρχή
της Μεγάλης Αποστολής του Χριστού
έτσι βλέπουμε την έναρξη της αλλαγής κύκλου
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)