Επικίνδυνο να διδάσκεις χωρίς αρετή - Αγία Συγκλητική
H μεγάλη αγία διδασκάλισσα της ερήμου Συγκλητική, που
«έγινε για τις γυναίκες ό,τι ο Μέγας Αντώνιος για τους άντρες»
Η διάδοση της Ελληνικής γλώσσας στην Παλαιστίνη την εποχή του Χριστού 1ος αιώνας μ.Χ.
The colonnade, Ottoman Samaria, 19th century. Palestine*
Τη γλώσσα μάς την έδωσαν Ελληνική
Σοφία Ντρέκου
Επισκεφθείτε τον Ναό του Άγιου Σπυρίδωνα στην Κέρκυρα, από τον υπολογιστή σας σε τρισδιάστατη περιήγηση και videos
Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος: Πώς να ζούμε πνευματικά τις γιορτές
«Ο Χριστός με τη μεγάλη Του αγάπη και με την μεγάλη Του αγαλλίαση που σκορπάει στις ψυχές των πιστών με όλες τις άγιες γιορτές Του, μας ανασταίνει αληθινά αφού μας ανεβάζει ψηλά πνευματικά. Αρκεί να συμμετέχουμε και να έχουμε όρεξη πνευματική να τις πανηγυρίζουμε πνευματικά· τότε τις γλεντάμε πνευματικά και μεθάμε πνευματικά από το παραδεισένιο κρασί που μας φέρνουν οι Άγιοι και μας κερνούν.
Θα γίνεις Νονός, Νονά; Έχεις μια σπουδαία αποστολή. Ξέρεις ποια είναι;
Πρόσωπο με πρόσωπο: ποιητική αναφορά στην έννοια του προσώπου στο Νικηφόρο Βρεττάκο
Μία ποιητικὴ ἀναφορὰ στὴν ἔννοια τοῦ προσώπου
Συχνὰ ἡ ποιητικὴ γραφίδα κατορθώνει νὰ προσεγγίσει, χάρη στὴν εὐαισθησία τοῦ ποιητῆ, σημαντικὰ θέματα ποὺ σὲ ἄλλη περίπτωση θὰ ἀπαιτοῦσαν πολλὲς πυκνογραμμένες σελίδες γιὰ νὰ ἐπιτευχθεῖ τὸ ίδιο ἀποτέλεσμα. Στὴ συλλογὴ ποιημάτων τοῦ Νικηφόρου Βρεττάκου μὲ τὸν τίτλο «Ἡλιακὸς Λύχνος», ἡ ὁποία ἐκδόθηκε τὸ 1984, ὑπάρχει τὸ ἀκόλουθο ποίημα μὲ τὸν τίτλο «Πρόσωπο μὲ Πρόσωπο»:
Η αντίσταση της τέχνης και ο Καραγκιόζης της σκιάς με το μακρύ το χέρι - Video αφιέρωμα Ευγένιος Σπαθάρης
Επιμέλεια Σοφία Ντρέκου, Αρθρογράφος
(Sophia Drekou, BSc in Psychology)
Όταν παίζεις πάντα την ίδια παράσταση
δεν αλλάζει το θεατρικό έργο, το ξέρει κάθε θίασος,
αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν ισχύει στην πολιτική.
Μάλλον επειδή δεν έβλεπαν το Θέατρο της Δευτέρας
και δεν παρακολούθησαν το νόημα του Καραγκιόζη.
Τί νόημα έχουν οι λιτανείες στους δρόμους, στους αγρούς και στην Αθήνα το 1854;
Αθήνα, οδός Πανεπιστημίου, φωτο Οδυσσέα Φωκά, περίπου 1900,
αρχείο Εθνικής Πινακοθήκης- Μουσείου Α. Σούτζου (από εδώ)
της Σοφίας Ντρέκου
Περιεχόμενα:
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)