Απληστία: Καλύτερα παρέα με γύπες, παρά με πλεονέκτη και άπληστο
Απληστία: Καλύτερα παρέα με γύπες...
ΛIΓA ΛEΠTA μετά την έναρξη μιας βάπτισης (και συγκεκριμένα, λίγο πριν ο ανάδοχος δηλώσει ότι «αποτάσσεται» τον σατανά και τα έργα του), ο ιερέας διαβάζει μιαν ευχή όπου ξορκίζονται τα ακάθαρτα πνεύματα που πολιορκούν την ανθρώπινη καρδιά.
Η παραβολή του Άφρονος Πλουσίου με ερμηνεία και ανάλυση στη συσσώρευση του πλούτου σήμερα (videos πλουσίων)
Christ and rich young man - The Parable of the Rich Fool
Consumerism vs. God-centered Security
Αφιέρωμα στην παραβολή του Άφρονος Πλουσίου
Κυριακή Θ' Λουκά και συσσώρευση του πλούτου
Έρευνα Σοφία Ντρέκου Αρθρογράφος
(Sophia Drekou, BSc in Psychology)
Ξεκινώντας με ποίηση αγαπημένοι μου αναγνώστες, προσπαθώντας να κατανοήσουμε στο νόημα της σημαντικής Ευαγγελικής περικοπής. Ένα πασίγνωστο ποίημα ενός από τους αγαπημένους μας ποιητή Γιώργου Σεφέρη. Έχει τον τίτλο «ΑΡΝΗΣΗ» και μας λέει σε μία του στροφή:
Το Ιστορικό της νηστείας της Σαρακοστής των Χριστουγέννων (αφιέρωμα και video)
(Sophia Drekou, BSc in Psychology)
Μέγας Βασίλειος: «Nηστεία όπλον εστί
προς την κατά των δαιμόνων στρατιάν.»
Tο κοινωνικό νόημα της νηστείας
Νηστεία αρχίζει (15 Νοεμβρίου), συν Θεώ αγίω, αγαπητοί αναγνώστες, με την σαρακοστή των Χριστουγέννων. Μια σαρακοστή ήπια, μιάς πού περιλαμβάνει κατά το μεγαλύτερο μέρος της ιχθυοφαγία. Η κατάλυση ιχθύος, η οποία προβλέπεται, μου δίνει την αφορμή να φιλοσοφήσω, πάνω σε αυτούς τους οποίους η καταναγκαστική νηστεία είναι καθημερινότητα και η ιχθυοφαγία, άπιαστο όνειρο.
Περισσότερα Θέματα:
Αφιερώματα,
Βίντεο,
Θεολογία,
Νηστεία,
Νικόλαος Χατζηνικολάου,
π.λίβυος,
Σ.Ντρέκου,
Χριστούγεννα
Λογικό ορθολογικό και φυσιολογικό σε Κοινωνική αδράνεια και ανθρώπινη σκέψη - Νίκος Λυγερός
Surrealism Photography (Φωτογραφίες Σουρεαλισμού)
PhotoAllegory of Sarolta Bán (Born in 1982 in Budapest)
Λογικό, ορθολογικό και φυσιολογικό
Σε κοινωνικό πλαίσιο αναφερόμαστε συχνά στην έννοια της κοινής λογικής, για να εκφράσουμε την άποψη της πλειοψηφίας. Επί του πρακτέου, όμως, η κοινή λογική δεν έχει καμιά σχέση με τη λογική.
Η πορεία προς τα Χριστούγεννα είναι πρόσκληση προς την αγιότητα
Έξω στον «κόσμο», οι έμποροι στολίζουν τις βιτρίνες των καταστημάτων και οι εταιρίες δώρων αρχίζουν τον κατακλυσμό των διαφημίσεων. Και στις δύο περιπτώσεις, «Χριστούγεννα» = κάντε δώρα, πάρτε δώρα, στολίστε, αγοράστε, κ.τ.λ.
Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς Βίος και Θεολογική, Φιλοσοφική σημασία του έργου του [αφιέρωμα]
Περισσότερα Θέματα:
Αγιολογία,
Άγιον Όρος,
Αφιερώματα,
Βίντεο,
Βυζάντιο,
Γρηγόριος Παλαμάς,
Εργασίες,
Θεολογία,
Σαρακοστή,
FaceBook
Χαρακτηρισμός της προσωπικότητας και του έργου του Χρυσοστόμου
Η προσωπικότητα του Αγίου Ιωάννη του Χρυσοστόμου
4. Χαρακτηρισμός της προσωπικότητος
και του έργου του Χρυσοστόμου
Ο Χρυσόστομος παρέχει πράγματι το λαμπρότερο παράδειγμα ηγέτη και Ιεράρχη, ο οποίος ως «ποιμήν ο καλός την ψυχήν αυτού τίθησιν υπέρ των προβάτων». Τήρησε πιστά και απαρέγκλιτα τη διδασκαλία του ποιμαντικού έργου και ποτέ δεν διεχώρισε το διδακτικό-θεωρητικό από το πρακτικό έργο του. Προς τούτο χρησιμοποίησε τον άμβωνα και αναδείχθηκε φάρος τηλαυγής.
Χειροτονία Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου Άνοδος στον πατριαρχικό θρόνο της Κωνσταντινουπόλεως
Εορτάζει στις 15 Δεκεμβρίου εκάστου έτους.
Αύτη τη μέρα, το 397 μ.Χ., με κοινή γνώμη κλήρου,
βασιλέων και λαού ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
χειροτονήθηκε Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης.
2. Άνοδος του Χρυσοστόμου στον πατριαρχικόν
θρόνον της Κωνσταντινουπόλεως
Θεολογία και ψυχολογία της κατανόησης - π. Νικόλαος Λουδοβίκος
Θεολογία και ψυχολογία της κατανόησης
π. Νικόλαος Λουδοβίκος, 30 Ιουνίου 2025
Ο π. Νικόλαος Λουδοβίκος πραγματεύεται την κατανόηση ως σχέση σε αντιδιαστολή με τον σύγχρονο ατομικισμό και ναρκισσισμό. Ξεκινώντας από ιστορικές και φιλοσοφικές αναφορές, τονίζει την απομάκρυνση της δυτικής σκέψης από την οντολογική σχέση με τον Άλλο, οδηγώντας σε αυτό που ονομάζει μεταναρκισσισμό – μια κατάσταση απόλυτου κλεισίματος στον εαυτό.
Ζωή σαν το κεράκι και οι τρείς ληστές στον άγιο Σεραφείμ του Σάρωφ
Όλη η τέχνη είναι αυτή ακριβώς. Είτε περπατάς είτε κάθεσαι, είτε στέκεσαι, είτε εργάζεσαι, είτε βρίσκεσαι στην εκκλησία, άσε τη προσευχή αυτή να γλιστρήσει από τα χείλη σου «Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με» με τη προσευχή αυτή στην καρδιά σου θα βρεις εσωτερική ειρήνη και γαλήνη σώματος και ψυχής. (Άγιος Σεραφείμ του Σάρωφ)
Ζωή σαν το κεράκι
Άγιος Νεκτάριος: Ένας σπάνιος Συνάδελφός μου
Ένας σπάνιος Συνάδελφός μου.
Βασίλειος Γκρίλλας
Επιμέλεια-τονισμοί Σοφία Ντρέκου
Μέρες δύσκολες... Χρονιές σκληρές για Αγγελούδια. Θες να δεις Αγγέλους;
Συλλογή κειμένων, επιμέλεια, έρευνα by
Sophia-Ntrekou.gr | Αέναη επΑνάσταση
Άγγελοι
Μέρες δύσκολες για Αγγέλους.
Βίντεο Ντοκουμέντο από την Αγιοκατάταξη του Νεκταρίου Πενταπόλεως 5 Νοεμβρίου 1961
της Σοφίας Ντρέκου
Κλείνοντας γόνυ, αγαπητοί μου αναγνώστες, στην Χριστομίμητη βιοτή ενός ασκητή Μητροπολίτη, του Αγίου της υπομονής και της συγγνώμης, που κοιμήθηκε σαν άσιμος καλόγηρος σ' ένα νοσοκομείο της Αττικής. Ας είναι Βοήθειά μας και πρότυπο στην ζωή μας, η ταπείνωση και η αγάπη του για τον άνθρωπο, στις δύσκολες μέρες που βιώνουμε.
Ραβίνος αποκάλυψε ότι ο αληθινός μεσσίας είναι ο Χριστός ⛪ ο Άγιος Παΐσιος για την μεταστροφή των Εβραίων
της Σοφίας Ντρέκου
Παγκόσμιος σάλος από τον ραβίνο που
αποκάλυψε ότι αληθινός μεσσίας είναι ο Χριστός
Ο υπέργηρος Ραβίνος Γιτζάκ Καντούρι, με φήμη «αγίου» για τους Ισραηλίτες, που πέθανε στις 28 Ιανουαρίου 2006 σε ηλικία 111 ετών και στην κηδεία του μαζεύτηκαν πάνω από 200.000 Εβραίοι, λίγο πριν πεθάνει, ειδοποίησε τους μαθητές του ότι του φανερώθηκε σε όραμα ο Μεσσίας!
Η ομορφιά του Έβερεστ τη νύχτα με πανσέληνο στα Ιμαλάϊα (video)
Full moon Himalaya, photo by photographer Kirill Spirin.
The favorite genres are landscape, street,
people and travel photography. Hobby:
mountains, mountaineering, trekking.
της Σοφίας Ντρέκου
Πραγματικές ομάδες γενναίων ανθρώπων
που για χάρη της εμπειρίας και της ομορφιάς,
περιφρονούν τον θάνατο.
Κατορθώματα ζωής και διαφορετικές αντιλήψεις
για την καθημερινότητα
μέσα από τον αφοβία του θανάτου!
Νέκταρ ποιημάτων για τον Άγιο Νεκτάριο (αφιέρωμα ~ video)
Επιμέλεια, Συλλογή ποιημάτων Σοφία Ντρέκου
Ο Άγιος Νεκτάριος ή Νεκτάριος Πενταπόλεως ή Νεκτάριος Αιγίνης (1 Οκτωβρίου 1846 - 9 Νοεμβρίου 1920) είναι σύγχρονος άγιος της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας. Το κατά κόσμον όνομά του ήταν Αναστάσιος Κεφαλάς και υπήρξε λαοφιλής ιεράρχης, ποιμενάρχης και παιδαγωγός στα τέλη του 19ου με αρχές του 20ού αιώνα. Ο Άγιος Νεκτάριος επίσης είναι θαυματουργός διότι, ότι πραγματοποίησε θαύματα ενώ βρισκόταν ακόμα εν ζωή!
Κωστής Παλαμάς Αποκριτική γραφή: Ραγιάδες έχεις, μάνα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, των Ευρωπαίων περίγελα και των Αρχαίων παλιάτσοι
της Σοφίας Ντρέκου
Με τον Κωστή Παλαμά λύνεται ευφρόσυνα ένα υπόκωφο δράμα δυο χιλιάδων χρόνων. Το παλαμικό έργο είναι ο τόπος όπου γίνεται η ολοκληρωτική πραγμάτωση και ανάσταση του ελληνικού ποιητικού λόγου στη ζωή. Γιώργος Σεφέρης (Δοκιμές, Α’, 215).
Το 1908 η Ελλάδα γι' άλλη μια φορά είναι ταπεινωμένη. Μετά την πτώχευση του Τρικούπη και τις ήττες, οι δανειστές ελέγχουν την πολιτική και οικονομική ζωή της χώρας. Ίντριγκες, ψέματα, φόροι και χαράτσια. Ο λαός πεινάει. Όχι όπως σήμερα, αλλά σαφώς χειρότερα. Δεν υπάρχει καμία αισιοδοξία και ο Κωστής Παλαμάς γράφει το ποίημα «Αποκριτική γραφή - Γύριζε».
Με ποιητική ακρίβεια, μιλάει ευθέως για «την πόρνη Ρωμιοσύνη, τον περίγελο των Ευρωπαίων, τους στέρφους μανταρίνους και το ρωμιό που ξανάσκυψε να γίνει σκλάβος». 105 χρόνια μετά ο ποιητής είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Κρίμα που δε διαβάσαμε τους στίχους του στα λεωφορεία… όπως και τον Καβάφη.
Το ποίημα περιγράφει με δραματικό τρόπο την απόγνωση του Κωστή Παλαμά για τον ξεπεσμό της χώρας. Γράφτηκε το 1908 και περιλαμβάνεται στην ποιητική συλλογή «Η Πολιτεία και η Μοναξιά».
Στην αρχή του 20ου αιώνα, η Ελλάδα ήταν μια χώρα χρεοκοπημένη, ταπεινωμένη και διαλυμένη οικονομικά και κοινωνικά. Μόλις στεκόταν στα πόδια της με την οικονομική «βοήθεια» -με το αζημίωτο φυσικά- των ξένων, στους οποίους είχε ουσιαστικά εκχωρήσει την εθνική της κυριαρχία. Ανίκανοι πολιτικοί ηγέτες κι ένας ταλαιπωρημένος λαός, που πολιτικάντηδες δημαγωγοί εύκολα τον έσερναν από τη μύτη- συνέθεταν ένα ζοφερό σκηνικό.
Έπειτα θα ακολουθούσαν οι Βαλκανικοί Πόλεμοι (1912-1913), ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος (1914-1918), ένας βαθύτατος Εθνικός Διχασμός (1915-1922), η Μικρασιατική Καταστροφή (1922), η παγκόσμια οικονομική κρίση του 1929, η Μεγάλη Ύφεση. Πρόσφυγες, Δικτατορίες, ένας οδυνηρός Β' Παγκόσμιος Πόλεμος και ένας ακόμη πιο θλιβερός Εμφύλιος πόλεμος (1946-1949), ο απόηχος του οποίου φθάνει μέχρι και τις μέρες μας.
Γράφει ο ποιητής στο σπίτι του, το θρυλικό «κελί» επί της Ασκληπιού 3, στην Αθήνα.
Γύριζε - Αποκριτική γραφή
«Εγώ γυρίζω, γυρίζω, και κάνω τον άνεμο κουβάρι…»
Ανδρέας Καρκαβίτσας (Από ένα γράμμα του)
Ανδριάντας Κωστή Παλαμά, 1975. Γλύπτης: Βάσος Φαληρέας
(1905-1979) στο Πνευματικό κέντρο Δήμου Αθηναίων (Ακαδημίας)
Γύριζε, μή σταθής ποτέ, ρίξε μας πέτρα μαύρη,
ο ψεύτης είδωλο είναι εδώ, το προσκυνά η πλεμπάγια,
η Αλήθεια τόπο να σταθή μια σπιθαμή δέ θάβρη.
Αλάργα. Νέκρα της ψυχής της χώρας τα μουράγια.
Η Πολιτεία λωλάθηκε, κι απόπαιδα τα κάνει
το Νου, το Λόγο, την Καρδιά, τον Ψάλτη, τον Προφήτη·
κάθε σπαθί, κάθε φτερό, κάθε χλωρό στεφάνι,
στη λάσπη. Σταύλος ο ναός, μπουντρούμι και το σπίτι.
Από θαμπούς ντερβίσηδες και στέρφους μανταρίνους
κι από τους χαλκοπράσινους η Πολιτεία πατιέται.
Χαρά στους χασομέρηδες! Χαρά στους αρλεκίνους!
Σκλάβος ξανάσκυψε ο ρωμιός και δασκαλοκρατιέται.
Γύρω μου αδιάφοροι κι οχτροί, και ουρλιάζουνε μπροστά μου,
κι εμέ μ’ αδράχνει ένας θυμός κι ένας σκοπός με πάει·
κι ένα παλιό τραγούδι μου μέσ’ απ’ τη θάλασσά μου
ξανάρχεται στα χείλη μου, κύμα κι αφρός, και σπάει:
Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα,
ραγιάδες έχεις, μάνα Γη, σκυφτούς για το χαράτσι,
κούφιοι και οκνοί καταφρονάν τη θεία τραχιά σου γλώσσα,
των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι.
Και δημοκόποι Κλέωνες και λογοκόποι Ζωίλοι,
Και Μαμμωνάδες βάρβαροι, και χαύνοι λεβαντίνοι·
Λύκοι, κοπάδια, οι πιστικοί και ψωριασμένοι οι σκύλοι
Κι οι χαροκόποι αδιάντροποι, και πόρνη η Ρωμιοσύνη!
Και το επικό παλάτι, νά! (για σένα εγώ το υψώνω,
κορόνα του βυζαντινού θυμού, Βουλγαροχτόνε),
το παρατώ· πολεμική καστέλα θεμελιώνω.
Είν’ εδώ μέσα οι βούλγαροι και οι τούρκοι και μας τρώνε.
Το Τότε μια για πάντα πάει· γεννήσου από το Τώρα,
γκρεμιστή, πλάστη, φύσηξε το φύσημά σου, ω μάγε,
σκολαστικός και ρουσφετλής ρημάζουνε τη χώρα·
βουλγαροχτόνε, φρύαξε, και ρίξου, Τουρκοφάγε!
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Σε βλέπω· αναγελαστικά τα μάτια σου σπαράζουν
στο αγέλαστό σου πρόσωπο, συγνεφιασμένη μέρα,
το πρόσωπό σου απελπισιά, τα μάτια σου ταράζουν.
Μα κράτησε το δρόμο σου και κοίτα παραπέρα.
Πάντα είν’ ορθός κι ασάλευτος ο λειτουργός· το χέρι
τ’ αργοσαλεύει ρυθμικά βλογώντας· μην ξεχάνεις.
Γύρω μου ατάραχα, η ελιά, το φως, το καλοκαίρι·
στριφογυρίζει, δέρνεται μονάχα ο μπεχλιβάνης.
Ας σκούζουν οι ντερβίσηδες, ας λένε οι μανταρίνοι,
και μέσα η χώρα γριά λωλή κι ας δασκαλοκρατιέται.
Στα περιβόλια —κοίταξε— βαθιά είν’ οι άσπροι κρίνοι,
κάτου από δέντρα φουντωτά λαός δροσολογιέται.
Πόσα ολοστρόγγυλα παιδιά κι ωραία κορίτσια πόσα
με τα χλωρά, με τα πουλιά περνάνε ταιριασμένα,
και συλλαβίζουν τη ζωή, την ομορφιά, τη γλώσσα
κι απάνου στα δημιουργά βιβλία σου σκυμμένα!
21 του Μάη 1908
Πηγή: Από την την ποιητική συλλογή του Κωστή Παλαμά «Η Πολιτεία και η Μοναξιά». Εκδόσεις Ι. Ν. Σιδέρης. Σελίδες: 228 - Έτος έκδοσης: 1912. Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Στον λόγο του ποιητή, εντούτοις, απουσιάζει η κατηγορία, το μίσος για το παρελθόν, του σήμερα. Ένοχος, είναι και μόνο, αποκλειστικά το παρόν. Γιατί τότε το 1908 που γράφει ο ποιητής, το παρελθόν ήταν ζωντανό ακόμα, στην ακόμα σκλαβωμένη τότε, πάλαι περιοχή της βυζαντινής κοινοτικής ομοσπονδίας. Περιγράφει γλαφυρά και με θαυμαστή ποιητική ακρίβεια την τραγική κατάσταση της πατρίδος.
ΔΕΙΤΕ: Ηχήστε οι Σάλπιγγες: ο θάνατος και η συγκλονιστική, αντιστασιακή κηδεία του Κωστή Παλαμά με φωτο / βίντεο αφιέρωμα
Στο ποίημα ο μεγάλος ποιητής μιλά με πίκρα για «την πόρνη Ρωμιοσύνη, τον περίγελο των Ευρωπαίων, τους στέρφους μανταρίνους και το ρωμιό που ξανάσκυψε να γίνει σκλάβος».
Οι στίχοι φαίνεται ως να έχουν γραφτεί σήμερα και να αφορούν αυτά που μας συμβαίνουν τώρα. Και όμως το υπέροχο αυτό ποίημα, λίγοι το γνώριζαν και ίσως να μην του έδωσαν την πρέπουσα σημασία. Κρίμα, γιατί θα έπρεπε όλοι να το γνωρίζαμε νωρίτερα, ώστε να διορθώναμε ενδεχομένως κάποια πράγματα.
Αέναη επΑνάσταση by Sophia Ntrekou.gr
*Ο Κωστής Παλαμάς (Πάτρα, 13 Ιανουαρίου 1859 - Αθήνα, 27 Φεβρουαρίου 1943) ήταν ποιητής, πεζογράφος, θεατρικός συγγραφέας, ιστορικός και κριτικός της λογοτεχνίας.
Στις 28 Φεβρουαρίου 1943 ο ποιητής Άγγελος Σικελιανός (1884-1951) απήγγειλε στην κηδεία του Κωστή Παλαμά το περίφημο ποίημά του, που αρχίζει με τους στίχους «Ηχήστε οι σάλπιγγες... Σε αυτό το φέρετρο ακουμπάει η Ελλάδα» είπε εύστοχα, δίνοντας το πνεύμα ομόθυμης παρουσίας του λαού στην κηδεία. Και «με μια φωνή όσο ποτέ δυνατή» απήγγειλε το ποίημα «Παλαμάς», που είχε γράψει ως επικήδειο, τα χαράματα της 28ης Φεβρουαρίου προς τιμήν του μεγάλου ποιητή: Βλ. ΕΔΩ » http://www.sophia-ntrekou.gr/2013/06/blog-post_30.html
Βιντεο / αφιέρωμα by Αέναη επΑνάσταση
Γύριζε: Η Τρίτη Όχθη με αφορμή την επικείμενη
κυκλοφορία του cd παρουσιάζει στην μπουάτ
Απανεμιά στην Πλάκα, 17/4/2018, ένα τραγούδι
σε στίχους Κ. Παλαμά από την «αποκριτική γραφή».
Νατάσα Μωυσόγλου: Τραγούδι
facebook: Ορθοδοξία, Θρησκεία και πολιτική 26 Σεπτεμβρίου 2015 ·
Papaderos Thodoris: Παλαμάς, Βάρναλης, Κόντογλου (να ξανακυκλοφορήσομε «τα μυστικά άνθη του»)....και τόσοι άλλοι μέσα από το χθες, Διδάσκουν. Στρέφοντας κατά πάνω μας τον καθρέπτη της κυκλικότητας του χρόνου, μέσα στον οποίο η ιστορία επαναλαμβάνεται συνεχώς. Εμείς ξεχάσαμε να διαβάζομε. Το οπτικοακουστικό θέαμα είναι πιο εύπεπτο για την ευδαιμονία της ραστώνης του στρουθοκαμηλισμού μας. 26 Σεπτεμβρίου 2015 στις 1:17 π.μ.
Σοφία Ντρέκου 4 Οκτωβρίου 2013 στις 1:46 π.μ. olympia.gr Νοεμβρίου 6, 2013
Το νόημα της ζωής: ανάλυση στην παραβολή του Σπορέως - π. Κων. Στρατηγόπουλος
Η παραβολή του Σπορέως. Εικόνα δια χειρός Αντωνίου Φίκου
Τη δεύτερη Κυριακή του Οκτωβρίου στους ορθόδοξους ναούς διαβάζεται η ευαγγελική περικοπή του Σπορέα (Κυριακή Δ' Λουκά) από το κατά Λουκά Ευαγγέλιο. Είναι η μοναδική παραβολή την οποία ο Κύριος ερμηνεύει αναλυτικά. Την Κυριακή αυτή αρχίζει επίσημα στην Εκκλησία της Ελλάδας η κατηχητική περίοδος.
Μέγας και λαμπρός ο μήνας Νοέμβριος με πολλές γιορτές και μνήμες
της Σοφίας Ντρέκου (Sophia Drekou)
Αρθρογράφος (BSc in Psychology)
Ο Νοέμβριος, ή Νοέμβρης, ή Αεργίτες (ποντιακά), ή Βιέστ (Αρβανίτικα) είναι ο ενδέκατος μήνας του έτους κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο και έχει 30 ημέρες.
Απάντηση σε αγγλόφωνη νεαρή φίλη της αρχαίας Ελλάδας
Μια ενδιαφέρουσα επιστολή, μελέτη φιλοξενούμε σήμερα
αγαπητοί αναγνώστες της «Αέναης επΑνάστασης» και
ευχόμαστε κι εμείς από καρδιάς να βρεθεί ο παραλήπτης της.
Ο φόβος του άλλου σε μια άλλη 11η Σεπτεμβρίου στην Γιούτα των ΗΠΑ - Mountain Meadow of Utah
Το 2011, ορίστηκε ως Εθνικό Ιστορικό Ορόσημο μετά
από κοινές προσπάθειες απογόνων όσων σκοτώθηκαν.
Meadow is a town in Millard County, Utah, United States
Ο σκοπός μας, είναι να γίνουμε παγκόσμιες υποστάσεις - Άγιος Σωφρόνιος
Ένας από τους κορυφαίους Γέροντες του καιρού μας, ο Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ, μέσα από την αλληλογραφία του με συγγενικά του πρόσωπα στη Ρωσία, παρηγορεί, συμβουλεύει και οδηγεί στο Χριστό κάθε ψυχή που αναζητά το νόημα της ύπαρξης.
Η μεταστροφή του Ντοστογιέφσκι στον Χριστιανισμό και οι τελευταίες στιγμές του
Περισσότερα Θέματα:
Αθεΐα,
Κυριακοδρόμιο,
Λογοτεχνία-Ποίηση,
Μεταστροφές,
Ντοστογιέφσκι,
π.Παντ.Κρούσκος,
Σ.Ντρέκου,
Τριώδιο,
FaceBook
Θεολογία, Ψυχολογία και Νευροεπιστήμη
ο όρος «ορθόδοξη ψυχοθεραπεία»
έχει γίνει αποδεκτός από την
Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία
(American Psychological Association (APA))
έχει γίνει αποδεκτός από την
Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία
(American Psychological Association (APA))
Θεολογία, Ψυχολογία και Νευροεπιστήμη
Μητρ. Ναυπάκτου Ιεροθέου Βλάχου
σε επιμέλεια Σοφίας Ντρέκου
Ενότητες
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)