πίνακας ζωγραφικής του Michael Ancher (Μίκαελ Άνκερ), Nemocná dívka (1882)
Σοφία Ντρέκου
Ένα από τα θέματα που απασχολούν συνήθως, όσοι/ες νηστεύουν, είναι και το δίλημμα, να νηστέψουμε ή να μην νηστέψουμε επειδή τυγχάνει να είμαστε άρρωστοι σε περίοδο νηστείας.
Διαβάζω πολλές ερμηνείες για την παραβολή του Ασώτου. Επειδή είμαστε άνθρωποι αμαρτωλοί και έχουμε πολλές εμπειρίες ανάλογες και παραστάσεις, προσπαθούμε να προσαρμόσουμε την παραβολή στην πραγματικότητα μας. Ποιός ξέρει γιατί. Ίσως για να εξορκίσουμε κάποιες ενοχές, ίσως για να γιατρέψουμε κάποιες πληγές, ίσως επειδή έχουμε βάλει πολύ ψηλά κάθε άλλη ερμηνεία και παραμένουμε στα προφανή.
Η όλη θεραπευτική αγωγή της Εκκλησίας δεν έχει σκοπό απλώς την ηθική και κοινωνική εξισορρόπηση του ανθρώπου, αλλά την επανασύνδεση των σχέσεών του με τον Θεό και τους συνανθρώπους του. Αυτό γίνεται με την επούλωση της ψυχικής πληγής και την θεραπεία των παθών με τα μυστήρια και την ασκητική πράξη της Εκκλησίας.
Το ημερολόγιο δείχνει πρώτη του Δεκέμβρη! Το πιστεύετε; Πάει και αυτός ο χρόνος να κρημνιστεί στο έρεβος της λήθης. Μακάρι να πάρει μαζί του κάθε δυστυχία και πόνο.
Με επιμονή υπομονή και πίστη ανθεκτική ξεδιπλώνεται της καρδιάς η ζεστή αναμονή και μετατρέπεται αβίαστα σε αγάπη συγκολλητική με μόνιμα αποτελέσματα. Η αγάπη είναι συγκολλητική θεοδώρητος ουσία !!!
Αντίσταση για το Ελληνικό δημοψήφισμα που προκηρύχθηκε από τον Έλληνα Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα στις 27 Ιουνίου 2015, με διάγγελμα προς τον Ελληνικό λαό, το οποίο και διεξήχθη στις 5 Ιουλίου.
Ο Ικετήριος κανών στον Ιησού Χριστό, τον οποίο μπορεί κάποιος να βρει στο Ωρολόγιον το Μέγα (σελίδα 572), είναι ποίημα του Θεοκτίστου Μοναχού του Στουδίτου*.
Saints Peter and Paul, Icon Reproduction, Giclee Print
Οι Πρωτοκορυφαίοι Απόστολοι
Πέτρος και Παύλος 29 Ιουνίου
Εργασία της Σοφίας Ντρέκου
Ο ένας πρώην διώκτης, φανατισμένος, δολοφόνος. Ο άλλος τέως δειλός, αρνητής, ανεμοδούρα. Και οι δύο όμως έφτασαν στην κορυφή. Πώς; Με την μετάνοια! Αυτό εορτάζουμε σήμερα:την δύναμη της μετάνοιας. Ο Παράδεισος γέμισε με μετανοημένους αμαρτωλούς. Και μάλιστα ΑΓΙΟΥΣ.